بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ تیرماه ۹۸؛

دستگیری قاچاقچی سوخت با خودرو سرقتی /تصادف کامیون با پراید ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت/کشف ۲۵ تن شیرخشک قاچاق در "سراوان"

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی سوخت با خودرو سرقتی

 سرهنگ بهروز لامعی   فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای سوخت با یک دستگاه خودرو سرقتی خبر داد.

 سرهنگ بهروز لامعی  اظهار داشت: یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهر قصرقند یک دستگاه وانت سایپا حامل سوخت قاچاق را شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف که پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو توقیف شده، از استان هرمزگان سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقندبا بیان اینکه اقدامات لازم جهت تحویل خودرو به مالک آن در حال انجام می‌باشد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

تصادف کامیون با پراید ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور ایرانشهر به سرباز، روستای کهیری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار با یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز تصریح کرد: در این حادثه ۳ سرنشین خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین کامیون نیز مصدوم شدند.

سرهنگ مرادی از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد نمایند تا سفری ایمن برای خود و دیگران داشته باشند.


کشف ۱۲۰ میلیون ریال نوشابه انرژی زای قاچاق

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم گفت: ماموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "‌چابهار به جکیگور" به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۸۱۶ بطری نوشابه انرژی زا به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

توقیف کامیون حامل ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور ایرانشهر -خاش به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف ۲۵ تن شیرخشک قاچاق در "سراوان"

سرهنگ احمد آذرکیش  گفت: ماموران ایست بازرسی" گشت" هنگام کنترل خودر‌های عبوری در محور "خاش-سراوان" به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو که از استان اصفهان به مقصد سراوان بارگیری شده بود، در بازرسی از آن تعداد ۱۰۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی پودر شیر خشک قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: ارزش این محموله ۵ میلیارد و ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو تریلی توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار