حمیداوی: برای آسیایی شدن شهر خودردو ۲۳ میلیارد هزینه کردیم/ گل محمدی حق دارد از لغو اردوی ترکیه ناراحت باشد

مالک شهر خودرو گفت: سال گذشته ۲۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه کردیم و آسیایی شدیم و این نشان می‌دهد هزینه کردن مهم نیست.

حمیداوی: برای آسیایی شدن شهر خودردو ۲۳ میلیارد هزینه کردیم/ گل محمدی حق دارد از لغو اردوی ترکیه ناراحت باشدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت:  ما یک بازی دوستانه در مشهد با سپاهان داشتیم و با سایپا هم ۲ روز پیش بازی دوستانه برگزار کردیم. دوشنبه یک بازی دوستانه با ذوب‌آهن بازی برگزار می‌کنیم و در هفته آینده نیز در مشهد میزبان شاگردان منصوریان خواهیم بود.

او عنوان کرد: شهر خودرو فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و موجب شد تا مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرد، اما در نهایت همه بازیکنان خودشان دوست داشتند در تیم ما بمانند و ما طی مذاکراتی که داشتیم با آن‌ها به توافق رسیدیم.

وی افزود: ما تمام بازیکنانی که گل محمدی در لیست ارائه بود را جذب کردیم به غیر از ۲ بازیکن  با آن‌ها به توافق برسیم. آن‌ها از لیگ یک با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به پدیده آمدند و در فصل پیش رو با پیشنهاد یک میلیارد و چهارصد میلیونی مواجه شدند که موجب شد از جمع ما جدا شوند. سال گذشته ۲۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه کردیم و آسیایی شدیم و این نشان می‌دهد هزینه کردن مهم نیست. مهم کادرفنی و هواداران هستند.

مالک باشگاه پدیده گفت: فکر می‌کنم نماینده خوبی برای استان خراسان و ایران برای مسابقات آسیایی باشیم. ما در پستی که دچار خلاء بودیم، ۲ بازیکن جذب کردیم و طی هفته آینده، دو بازیکن خارجی به جمع تیم ما اضافه می‌شود.

حمیداوی در موردبرگزاری اردوی خارجی بیان کرد:  گل محمدی حق دارد از لغو اردوی ترکیه تیم پدیده ناراحت باشد. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتند، توصیه کردند برای اینکه ارز خارج نشود، اردوی خارجی را لغو کنیم، اما این را تیم‌های دیگر توجه نکردند و این حق ماست که از این اتفاق ناراحت باشیم. ما همچنین طبق صحبت مدیر کل ورزش و جوانان شهر مشهد، ورزشگاه ثامن الائمه ۶ ماه دیگر آماده می‌شود و ما در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

بازگشت مدافع پدیده به نساجی مازندران تکذیب شد

سایپا ۳ - شهر خودرو ۱/ پیروزی نارنجی پوشان در حضور مربی تیم ملی + حاشیه‌ها

چوچو با شهر خودرو تمدید کرد


انتهای پیام/

اظهارات حمیداوی درباره اتفاقات اخیر باشگاه شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار