فرماندار ساوه:

اختصاص اعتبارات به پروژهای حیاتی در اولویت است

فرماندار ساوه در سفر به نوبران گفت: اختصاص اعتبارات به پروژ‌های حیاتی در اولویت است

اختصاص اعتبارات به پروژهای حیاتی در اولویت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در سفر به بخش نوبران در نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌های بخش نوبران گفت: اختصاص اعتبارات به پروژ‌های حیاتی بخش نوبران در اولویت است.

میرزایی جمع آوری و احصا بانک اطلاعات در روستا‌ها برای تصمیم گیری و استفاده صحیح از طرفیت‌های موجود را امری ضروری دانست و افزود: باید تلاش همه مسئولان برای رفع خواسته‌های مردمی همراه با سعه صدر و خوش رفتاری با سرلوحه‌ی مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تغییر رویکرد نسبت به اختصاص اعتبارات به پروژ‌ها اضافه کرد: در سال جاری سعی می‌کنیم با اختصاص اعتبار به پروژه‌ی جاده بیات و طرح‌های عمرانی که مدنظر دهیاران است به رفع مشکلات این منطقه توجه کنیم.

برگزاری نشست با دهیاران در هر دوماه یکبار

فرماندار شهرستان ساوه از برگزاری نشست با دهیاران در هر دوماه یکبار گفت و اضافه کرد: بررسی تخصصی مسایل با حضور مدیران شهرستانی می‌تواند موجب شفافیت مسایل و حل مشکلات شود.

وی از رایزنی برای ارتقا جایگاه اعتبارات شهرستان ساوه در سطح استان مرکزی خبر داد و افزود: بر اساس اولویت‌ها و اخذ نظر کارشناسان نسبت به تقسیم اعتبارات اقدام خواهیم کرد.

میرزای در ادامه با حضور در بین گرو‌های جهادی در روستای باغچه غاز نوبران، در جریان اجرای پروژ‌های محرومیت زدایی در بخش نوبران قرار گرفت و در بدو ورود به نوبران ضمن گلباران مزار شهدا با دو خانواده شهید در غرق آباد و نوبران دیدار و از صبر خانواده‌های شهدا تجلیل کرد.

استفاده از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی کارآمد مورد توجه جدی قرار گیرد

فرماندار ساوه همچنین در دیدار با امام جمعه غرق آباد به ظرفیت‌های بخش نوبران اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی کارآمد از مزیت‌های این بخش است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجه الاسلام باقری امام جمعه غرق آباد هم در این دیدار گفت: تعامل و ارتباط مسئولین با نهاد نماز جمعه می‌تواند به رفع مشکلات مردم کمک نماید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.