در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

توضیحات لاریجانی درباره بررسی اصلاح ساختار بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه غیر علنی امروز پرداخت.

موضوع اصلاح ساختار بودجه با حضور مسئولان امر مورد بررسی قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اشاره به نشست غیر علنی امروز پارلمان، گفت: لازم می‌دانم که درباره جلسه علنی امروز توضیحاتی بدهم، به دلیل اینکه ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ جلسه علنی نداشتیم موضوع مهمی در جلسه غیر علنی مطرح بود و مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات به دلیل بررسی اصلاح ساختار بودجه به مجلس آمده بودند و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تأکید دارند که برای وضعیت اقتصادی در سال جاری و سال بعد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و به دلیل اینکه بررسی این موضوع کمی مفصل بود کمی بحث طولانی شد.

لاریجانی ادامه داد: میلاد امام رضا (ع) به نمایندگان و مردم ایران تبریک بگویم، این روز برای همه مسلمانان و به خصوص ایرانیان که میزبان این حضرت هستند بسیار مبارک است و امیدواریم که در پناه انفاس قدسی این حضرت خداوند مردم ایران را عزیز‌تر و سعادتمند‌تر کند.

رئیس مجلس بیان کرد: دو هفته گذشته ضایعه بسیار دردناکی رخ داد و همکار و دوست گرامی آقای صفاری نطنزی را از دست دادیم و این حادثه همه ما را داغدار کرد، این مرد شریف و عزیز و پرکار واقعا برای همه ما خاطراتی را به یادگار گذاشت و با ویژگی‌های خوب و آرامش روحی که داشت در حل مسائل کشور کوشا بود چه زمانی که در وزارت خارجه مشغول بود و چه در دورانی که افتخار همکاری ایشان در مجلس داشتیم.

وی تصریح کرد: آقای صفاری نطنزی نسبت به مسائل کشور و امنیت ملی حساس بودند و با دقت و متانت قدم برداشتند، ضایعه فوت او بسیار دردناک بود و ما در این دو هفته که مراسم تشییع و ختم او بود میدیدیم که همکاران چقدر حزن و اندوه دارند.

لاریجانی افزود: من این ضایعه را به همسر و خانواده محترم آن در گذشته و همه دوستان در نطنز و قمصر تسلیت می‌گویم چرا که او وکیل آن‌ها بود و از خداوند بزرگ علو درجات را برای آن درگذشته خواستاریم.

رئیس مجلس گفت: مطلع شدیم که پدر آقای دلخوش نماینده مردم صومعه سرا و پدر محترم آقای شهرام کوسه غراوی نماینده محترم مردم مینودشت و پدر آقای محمد حسینی نماینده تفرش و آشتیان به رحمت ایزدی پیوستند و من این مصیبت را به خانواده محترم آن عزیزان و همکاران تسلیت می‌گویم و برای آن سفرکردگان از خداوند الو درجات را خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار