بازتاب گسترده مصاحبه سید حسن نصرالله با شبکه المنار/ سید حقیقت را به عقل‌ها هدیه کرد

مصاحبه اخیر دبیرکل حزب‎الله لبنان با شبکه المنار در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت.

بازتاب گسترده مصاحبه سید حسن نصرالله با شبکه المنار/ سید حقیقت را به عقل‌ها هدیه کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‎الله لبنان در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و هزاران کاربر و فعال در فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

مانند هر سخنرانی و مصاحبه سید حسن نصرالله، فعالان در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی به آن واکنش گسترده‌ای نشان دادند.

گزارشگر المنار گفت هزاران توئیت و اظهارنظر از لبنان و جهان عرب، فضای مجازی را هنگام مصاحبه سید حسن نصرالله و پس از مصاحبه با شبکه المنار پر کرد. یکی از فعالان توئیت زد که سید حسن نصرالله، حقیقت را به عقل‌ها هدیه کرد و همگان از شنیدن سخنان سید لذت بردند.


بیشتر بخوانید: سید حسن نصرالله: مقاومت از هر زمان دیگری قدرتمندتر است


برخی‌ها نقشه فلسطین اشغالی را که سید حسن نصرالله به صورت مفصل درباره آن توضیح داد، نقشه محو اسرائیل توصیف کردند.

کاربری به نام اسامه توئیت زد که سید نقشه فلسطین را لمس کرد و با این کارش جان‌هایی را زنده و قلب‌های عاشقی را شاد کرد و در مقابل، قلب‌های هراسانی را نیز از سینه بیرون آورد و یک رژیم را که از خانه عنکبوت سست‌تر است و نیز به اصطلاح نخبگانی را که فقط و فقط شکست سرشان می‌شود به لرزه درآورد.

گزارشگر این شبکه تاکید کرد ابراز امیدواری سید حسن برای خواندن نماز در قدس نیز به موضوع داغی در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی تبدیل شد که فعالان رسانه‌ای لبنانی و عربی به آن واکنش نشان دادند و امید سید به امید بسیاری از آن‌هایی تبدیل شد که آرزو دارند بروند در مقدسات اسلامی و مسیحی نماز بخوانند و نیایش کنند.

شخصی به نام اسامه توئیت زد: ”یازده ساله بودم که از قدس خارج شدم و الان ۵۲ سال دارم که امیدم را در رفتن به قدس از دست داده ام. دیشب احساس کردم که صدای نمازگزاران و صدای زنگ کلیسای قیامت را در قدس می‌شنوم. بوی کیک قدس را احساس کردم و انگور الخلیل و کیک نابلسی را مزه کردم جناب سید سپاس که زندگی را به احساسمان که آن را نیز ترور کرده‌اند‎، بازگرداندی.“

علاوه بر فلسطینیان، عراقی‌ها، اردنی‌ها، سوری‌ها، تونسی‌ها و فعالان فضای مجازی در سلطان نشین عمان توئیت زدند و سالگرد پیروزی در ژوئیه سال ۲۰۰۶ میلادی و مواضع اسلامی و عربی‌اش را به سید تبریک گفتند. اما یمنی‌ها درود ویژه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان فرستادند. شهروندان یمنی ده‌ها توئیت زدند و خانواده‌های شهدای یمنی از موضع ثابت سید در قبال تجاوز به یمن قدردانی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۸
سلام بر سید حسن .. باور کن از صمیم قلب دوستت داریم .. و خرصندیم که دلیر مردان و زنان حزب الله رو در کنار خودمون داریم . مرگ بر اسرائیل و آمریکای کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
دمت گرم کنارتیم،سیدجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
افرین بر سید حسن نصر اله
Iran (Islamic Republic of)
علی رضایی
۲۳:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
لبیک یا نصرالله
⁦✌️⁩⁦✌️⁩⁦✌️⁩
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۱۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
درود خداوند بر آقای خامنه ای وسید حسن‌نصر الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
فتبارک الله سید حسن نصرالله.بی شک ‌وعده ی حق بر نابودی اسراییل به زودی محقق خواهد شد،انشاالله
آیات:۴_۵_۷سوره الاسرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام بر سید حسن نصرالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
درود بر سید حسن نصرالله
آخرین اخبار