زمان افتتاح هتل جدید مرکز ملی فوتبال ایران مشخص شد

هتل مخصوص دختران ملی پوش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران تا یک سال دیگر افتتاح می‌شود.

زمان افتتاح هتل جدید مرکز ملی فوتبال ایران مشخص شد/ احداث ساختمان پک برای فوتسال و تجهیز زمین شماره یکبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال ایران در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای تکمیل و افتتاح پروژه‌های مرکز ملی فوتبال داشته است و در جدیدترین پروژه هم قرار است خوابگاه دختران این مرکز به هتل تبدیل شود.

طبق اعلام سعید دقیقی، مشاور پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال کار ساخت هتل پس از توافق بین این فدراسیون و AFC با تامین بودجه مورد نظر از سوی پیمانکار استارت خورده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا یک سال دیگر هتلی که قرار است ملی پوشان دختر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از آن استفاده کنند افتتاح خواهد شد. این هتل قرار است کنار زمین چمن مصنوعی مخصوص دختران مرکز ملی فوتبال ساخته شود.

دقیقی همچنین تصریح کرد: نگاه فدراسیون فوتبال نسبت به مرکز ملی این است که با ایجاد و تجهیز زیر ساخت‌های قوی همانگونه که مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی کشورمان اعلام کرده مرکز ملی فوتبال ایران مجموعه‌ای جادویی است، این مرکز را به بهترین مجموعه در آسیا و یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی جهان تبدیل کنیم. پروژه‌هایی مانند احداث ساختمان برای فدراسیون فوتبال، تجهیز زمین شماره یک مجموعه به زمینی که نمونه آن در فوتبال ایران نبوده است، احداث ساختمانی مانند پک برای تیم ملی فوتسال، احداث رختکن ویژه برای تیم‌های ملی فوتبال در دستور کار قرار گرفته است. در کل تاکنون کار‌های خوبی در مرکز ملی فوتبال انجام شده است. طبق نگاه مثبتی که رئیس فدراسیون به این مرکز دارد می‌خواهیم آن را هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری توسعه دهیم.

مرکز ملی فوتبال در حال حاضر دارای امکاناتی، چون ساختمان پک، ۲ زمین چمن طبیعی، ۲ زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی، سالن فوتسال، ایفمارک، هتل آکادمی و میهمانسرای شهیدان رضایی مجد است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار