فرماندار شازند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال؛ راهبرد شازند برای ایجاد اشتغال

عرب گفت: تمام تلاش فرمانداری شازند رفع موانع واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد برای ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان است.

فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در شازند برای ایجاد اشتغالمصطفی عرب، فرماندار شازند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌، با اشاره به برنامه‌ریزی فرمانداری درباره انتخابات امسال، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور، آسیب شناسی انتخابات دوره‌های قبل نخستین موضوعی بود که در فرمانداری شازند صورت گرفت.

فرماندار شازند گفت: هماهنگی‌های لازم در این زمینه با مجموعه بخشداران و نمایندگان شورای نگهبان در سطح شهرستان صورت گرفته است.

عرب  با بیان اینکه از ابتدای سال تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و مبتنی بر اخلاق از جمله برنامه‌های فرمانداری شازند بوده است، تصریح کرد: اولویت اول ما ایجاد فضا و بستری مطلوب در سطح شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم در این انتخابات است.


بیشتر بخوانید: مدیران از ادبیات شرطی مثل «اگر» استفاده نکنند


فرماندار شازند با اشاره به جمعیت ۲۰ هزار نفری شهرستان شازند افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری این شهرستان، می‌توان از این ظرفیت‌ها در جهت افزایش رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان استفاده کرد.

عرب در ادامه بیان کرد: این شهرستان دارای ویژگی‌های صنعتی مانند پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه و صنایع‌‌کوچک است، همچنین  بیش از ۲۰۹ روستا دارد که تمام این روستا‌ها در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع متوسط فعال هستند.

او تصریح کرد: وظیفه ما صیانت و حفاظت از واحد‌های تولیدی فعال است و تمام تلاش ما رفع موانع واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد در اسرع وقت برای ایجاد اشتغالی پایدار است.

فرماندار شازند با تأکید بر اینکه می‌توانیم با فعال کردن واحد‌های نیمه فعال اشتغال‌های جدیدی ایجاد کنیم، گفت: ستاد سرمایه‌گذاری در شهرستان شازند تشکیل شده است تا با ورود سرمایه‌گذاران به این شهرستان طرح‌های آنها در این ستاد بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار