سلام فارسی ویلموتس به خبرنگاران/ حرکات تاکتیکی ملی پوشان زیرنظر مربی اسپانیایی

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران پیش از بازی با تیم امید عصر امروز (یکشنبه) برگزار شد.

سلام فارسی ویلموتس به خبرنگاران/ حرکات تاکتیکی ملی پوشان زیرنظر مربی اسپانیاییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین و آخرین تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران پیش از بازی تدارکاتی با تیم ملی امید از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

مارک ویلموتس که پیش از شروع تمرین تیم ملی به محل تمرین تیم ملی ساحلی رفته بود در زمان ورود به زمین شماره ۲ با خبرنگاران به فارسی سلام کرد.

در این تمرین بازیکنان لباس‌های قرمز پوشیده بودند.

البته بازیکنان قرمزپوش پس از حضور در زمین به ۲ گروه با کاور‌های سفید و نارنجی تقسیم شدند.

داود رفعتی، رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به شکل غیرمحسوسی تمرین شاگردان ویلموتس را تماشا می‌کرد، اما پس از اینکه متوجه شد خبرنگاران او را زیرنظر دارند محل را ترک کرد‌

در اتفاقی جالب پیش از شروع این تمرین هشت بازیکن یعنی مهدی شیری، محمد نادری، سعید واسعی، سیاوش یزدانی، رضا اسدی، پیمان رنجبری، محمد حسین مرادمند و احمد عبدالله زاده با اهالی رسانه گفتگو کردند.

دویدن دور زمین بخش ابتدایی تمرین تیم ملی را تشکیل می‌داد و بازیکنان پس از پنج دقیقه به میانه زمین آمده و در صحبت‌هایی که ویلموتس انجام داد از تدابیری که قرار است در این جلسه تمرینی مرور شود قرار گرفتند.

برخلاف تمرین‌های قبلی در این جلسه تمرینی محور حرکات بدنی برعهده مانو فررا دستیار اسپانیایی - بلژیکی ویلموتس بود و سرمربی تیم ملی همراه با وحید هاشمیان این روند را زیرنظر داشتند.

دروازه بان‌های تیم ملی هم از همان ابتدای تمرین در گوشه‌ای زمین زیرنظر لورن اسپینوزی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

مترجم اختصاصی اعضای کادرفنی تیم ملی برای اولین بار برای ترجمه صحبت‌های مانو فررا در این تمرین شرکت کرد. این درحالی است که پیش از این وحید هاشمیان در زمان برگزاری تمرینات تیم ملی این وظیفه را برعهده داشت.

در ادامه بازیکنان در قالب ۲ گروه ۱۰ نفره تمرین پاسکاری و حفظ توپ انجام دادند.

خبرنگاران و عکاسان پس از ۳۰ دقیقه محل تمرین تیم ملی را ترک کردند.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.