رئیس سازمان دارالقرآن کشور در رشت از فعالیت ۱۰هزار موسسه و خانه قرآن در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی قره شیخ لو، رئیس سازمان دارالقرآن کشور در مراسم پایانی سومین نشست فصلی ادارات امور قرآنی استان‌های شمالی در رشت از روند تخصیص منابع مالی انتقاد کرد و گفت: مجموع منابع دولتی اختصاص یافته به به این سازمان فقط ۳۰۰ میلیارد تومان است که بخش قابل توجهی از همین اعتبار نیز تخصیص نمی‌یابد.

وی، از تقسیم بندی ادارات امور قرآنی ۳۱ استان به ۶ منطقه خبر داد و افزود: در هر فصل از سال یک نشست منطقه ایی در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود تا با تبادل تجربه و ارائه برنامه‌های اثر بخش، زمینه تسریع در ترویج فرهنگ قرآنی مهیا شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز از فعالیت ۳۶ موسسه و ۱۸۰ در استان خبرداد و گفت: مراکز قرآنی گیلان تحت مدیریت و نظارت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فعالیت می‌کنند.

وی، همچنین بر ضرورت عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر توجه جدی به اخلاق و معنویت در نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: بهترین شیوه تسریع در این روند تاسی از ذخایر عظیم الهی مندرج در قرآن کریم است.

 

انتهای پیام/م.ع

۱۰هزار موسسه و خانه قرآن در کشور فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.