تربیت بیش از ۱۵۰ حافظ قرآن در مؤسسه حافظان کلام وحی همدان

مدیر عامل مؤسسه قرآنی حافظان کلام وحی از تربیت بیش از ۱۵۰ حافظ قرآن در مؤسسه حافظان کلام وحی در استان خبر داد.

تربیت بیش از ۱۵۰ حافظ قرآن در مؤسسه حافظان کلام وحی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاطمه نور‌محمدی، مدیر عامل مؤسسه قرآنی حافظان کلام وحی گفت: این مجموعه قرآنی فعالیت‌های خود را به صورت رسمی از سال ۹۰ آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مخاطبان این مؤسسه در سه گروه سنی مختلف هستند، گفت: خردسالان ۴ تا ۶ سال، کودکان ۷ تا ۱۲ سال و گروه سنی بالای ۲۰ سال در این مجموعه   قرآن را آموزش می بینند.

مدیر عامل مؤسسه قرآنی حافظان کلام وحی با بیان اینکه برنامه‌های این مؤسسه ویژه بانوان است، گفت: این مجموعه به صورت تخصصی در قالب طرح‌های حفظ تخصصی یک ساله و دوساله قرآن کریم فعالیت دارد.

نور محمدی با اشاره به اینکه طرح تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم  نخستین  بار در سال‌های ۸۳ تا ۸۵ اجرا شد، گفت: این طرح برای دومین بار مردادماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  ۵ مربی  کار آموزش و حفظ قرآن  مخاطبان مؤسسه را برعهده دارند ،گفت: در طرح تخصصی حفظ یک ساله قرآن که ویژه بزرگسالان است، پویندگان قرآن هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر ، دو صفحه از قرآن همراه با ترجمه و تفسیر را حفظ می کنند .

مدیر مؤسسه کلامان وحی ابراز کرد: آموزش های قرآنی در این موسسه برای افرادی که در آزمون ورودی بالاترین رتبه را کسب کنند، رایگان است. 

نورمحمدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره تخصصی حفظ  یک ساله قرآن می‌توانند به‌صورت حضوری به مؤسسه حافظان کلام وحی در همدان واقع در خیابان شهدای کوی جولان، بلوار آیت‌الله تألهی، مجتمع عباسیه مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۰۷۷۵۶۱۸ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های تخصصی حفظ قرآن در این مؤسسه بر اساس آموزش مفهومی قرآن کریم است، بیان کرد: این مجموعه از زمان آغاز فعالیت تاکنون در بخش خردسالان ۱۰۰ حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم ، در بخش بزرگسال ۱۰ حافظ ۱۸ جزء و ۵۰ حافظ کل  رآن را تربیت کرده است .

نورمحمدی با اشاره به اینکه استقبال از طرح‌ها و برنامه‌های مؤسسه نسبت به گذشته ضعیف شده است، گفت: متأسفانه به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین فعالیت تعداد بالایی از مراکز قرآنی در قالب مؤسسات، جامعة‌القرآن ،مخاطبان این مجموعه کمتر از گذشته شده است .

انتهای پیام/ب

دوره تخصصی حفظ  یک ساله قرآن کریم در همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.