قتل طایفه ای در منطقه باغون آباد مشهد

عده کشی طایفه ای در پی بروز اختلافات خانوادگی در منطقه باغون آباد مشهد، جنایت هولناکی را رقم زد.

قتل طایفه ای در منطقه باغون آباد مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  این حادثه که ابتدا با مشاجرات تلفنی آغاز شد و به تهدید و خط و نشان رسید، در حالی با وقوع جنایتی هولناک خاتمه یافت که شب یک شنبه گذشته، جوانی به نام «م» در تماس تلفنی با طرف‌های مقابل آتش اختلافات خانوادگی را شعله ور کرد.

او در تماس‌های تلفنی خود با پرویز (مقتول) و دیگر بستگان نزدیک وی، به اختلافات خانوادگی و فامیلی دامن زد به طوری که کار به عده کشی و تهدید‌های مرگبار کشید، اما درگیری فیزیکی رخ نداد. با وجود این آتش غرور‌های کاذب و خشم و نفرت‌های وحشتناک همچنان زیر خاکستر مانده بود تا این که ساعتی بعد دوباره، صدای تهدید و من و منم در تلفن‌های همراه دو طرف پیچید.

این بار «م» در حالی که محمود جوان ۲۵ ساله و افراد دیگری را با خود همراه کرده بود، سوار بر چند موتورسیکلت و خودرو به سوی محل سکونت طرف مقابل در منطقه دیگر باغون آباد عده کشی کرد. طرف‌های مقابل نیز که به همراه چند زن و فرزند از منازل خود بیرون آمده بودند، مقابل آن‌ها قرار گرفتند، اما این بار مشاجرات لفظی چند لحظه بیشتر طول نکشید و ناگهان تیغه خنجری هولناک در تاریکی شب درخشید و بر سینه مردی نشست که در این درگیری وحشتناک حضور داشت.

پیکر غرق به خون مرد ۵۴ ساله نقش بر زمین شد و در همین هنگام در حالی که بخشی از تی‌شرت پاره شده یکی از طرف‌های درگیری، میان دستان زن جوان مانده بود، هر کدام از عوامل شرکت در نزاع دسته جمعی و عده کشی خونین، سوار بر وسیله نقلیه به سویی گریختند.

این در حالی بود که یک دستگاه موتورسیکلت نیز از عاملان نزاع در محل باقی ماند چرا که آن‌ها به خاطر عجله در فرار پس از درگیری خونین، فرصت سوار شدن بر موتورسیکلت را نیافتند و با دیگر بستگان و آشنایانشان از صحنه حادثه فرار کردند.

  دقایقی بعد پیکر خون آلود پرویز به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت، اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و این مرد ۵۴ ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت تیغه خنجر به قفسه سینه اش جان سپرد.

در پی گزارش مرگ مجروح این نزاع وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله تحقیقات شبانه از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد در این باره آغاز شد. عقربه‌های ساعت حدود ۲۳ شب را نشان می‌داد که مقام قضایی عازم بیمارستان شد و دقایقی بعد گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، سر رشته طناب تحقیقات میدانی را در کنار قاضی احمدی نژاد به دست گرفتند.

بررسی تماس‌های صوتی و پیامک‌های ارسالی از سوی افرادی که در مظان اتهام قرار می‌گرفتند، بیانگر آن بود که علاوه بر «م» جوان ۲۵ ساله دیگری به نام محمود در این عده کشی مرگبار نقش اصلی را داشته است؛ بنابراین با دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، گروه ویژه کارآگاهان در حالی که ساعتی از بامداد گذشته بود، در چند شاخه اطلاعاتی و عملیاتی به ردزنی متهمان فراری پرداختند.

کارآگاهان که با نظارت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) وارد عملیات پلیسی شده بودند تا سپیده دم روز گذشته، چند مخفیگاه احتمالی متهمان فراری را شناسایی کردند، اما در هیچ کدام از این مکان‌ها سرنخی از عاملان عده کشی مرگبار به دست نیامد.

  در نهایت گروه ویژه کارآگاهان با تغییر شیوه عملیات و با رصد‌های اطلاعاتی به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد یکی از متهمان اصلی پرونده در منزل اطرافیان نزدیکش مخفی شده است به همین دلیل کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) و با کسب مجوز‌های قضایی، مخفیگاه مذکور را به محاصره درآوردند و محمود را در حالی که هنوز خواب به چشمانش راه نیافته بود، به چنگ عدالت سپردند.

تحقیقات بیشتر درباره ماجرای این پرونده جنایی در حالی ادامه دارد که قاضی ویژه قتل عمد، دستورات محرمانه‌ای را برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این عده کشی مرگبار صادر کرده است.

منبع: خراسان

انتهای پیام/س

قتل طایفه ای در مشهد

برچسب ها: قتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلاطین شاه
۰۲:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
قاتل اصلی محسن میرهست اول اون باید اعدام بشه بعدازاون دوتارفیقاش .
Iran (Islamic Republic of)
دکتر ناجی
۲۱:۱۳ ۲۵ تير ۱۳۹۸
یه نامرد به تمام معنا که پیش زن و بچه دست به خنجر برده این ها باید به شدیدترین نوع خودش در مدت زمان تایین شده با زجر به هلاکت برسه تا عبرت امثال خودش بشه خشونت برای این ادم پست واجبه و ضروری هست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اعدام کنید
Germany
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اي داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اینجا قاضی چقدر زیاده.السلام یا قاضیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
درمان اینگونه رفتارها درجامعه فقط اعدام هست و بس
France
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
درمان وحشی گری = اعدام
شاید نفر بعدی خانواده خودتان باشد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۵:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۸
اعدام فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
اعدام