پاداش قهرمانی جوکووویچ چقدر بود؟

صد و سی و سومین دوره ویمبلدون با قهرمانی نواک جوکوویچ به پایان رسید. در این رقابت‌ها بیش از ۴۲ میلیون یورو به تنیسور‌ها داده شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صد و سی و سومین دوره ویمبلدون با قهرمانی نواک جوکوویچ به پایان رسید. در این رقابت‌ها بیش از ۴۲ میلیون یورو به تنیسور‌ها داده شد. ارزش جوایز یازده درصد افزایش یافته بود.

پاداش قهرمانی جوکووویچ چقدر بود؟

تنیسور صربستانی با فتح جام بیش از دو و نیم میلیون یورو دریافت کرد (۲.۶۱۳.۴۰۰). این در حالی است که راجر فدرر نایب قهرمان بیش از یک میلیون کسب کرد (۱.۳۱۰.۹۰۰). سیمونا هالپ قهرمان بخش بانوان نیز همان مقدار به دست آورد. تنیسور رومانیایی با شکست سرنا ویلیامز برای نخستین بار فاتح ویمبلدون شد. قهرمان این بازی‌ها ۲۰۰۰ امتیاز به دست آورد و نایب قهرمان ۱۲۰۰ امتیاز.

تنیسور‌هایی که به نیمه نهایی رسیدند مانند رافائل نادال و روبرتو بائوتیستا ۶۵۳ هزار یورو کسب کردند. تنیسور‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی ۳۲۶ هزار یورو به دست آوردند. صعود به یک هشتم نهایی ۱۹۵ هزار یورو پاداش داشت. حضور در دور نخست، دوم و سوم به ترتیب ۵۰ هزار، ۸۰ هزار و ۱۲۳ هزار یورو ارزش داشت. ویمبلدون پس از اپن آمریکا بیشترین ارزش را در جوایز دارد. این رقابت بالاتر از اپن استرالیا و رولان گاروس قرار دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

جوکووویچ پس از قهرمانی چقدر پاداش گرفت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.