در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آخرین جزئیات پرونده برادران ریخته‌گران و تهیه‌کننده «شهرزاد»

نماینده دادستان تهران درباره جزئیات پرونده برادران ریخته‌گران و قندالی و امامی توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات پرونده برادران ریخته‌گران و تهیه‌کننده «شهرزاد»به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول قهرمانی نماینده دادستان تهران در پرونده بانک سرمایه درباره آخرین وضعیت پرونده بهروز و فیروز ریخته‌گران در جمع خبرنگاران گفت: براداران ریخته‌گران در سال‌های گذشته پرونده‌ای به اتهام اخلال در نظام اقتصادی داشتند که در دادگاه هر کدام از آن‌ها به ۱۵ سال حبس محکوم شدند.

قهرمانی گفت: برادران ریخته‌گران به رأی دادگاه اعتراض و نسبت به فرجام خواهی اقدام کردند که پس از آن رأی به شعبه یک دیوان عالی کشور ارسال شد و شعبه دیوان حکم قبلی دادگاه را نقض کرد و دادستان تهران و ریاست وقت قوه قضاییه نیز دستور دادند پرونده به شعب دیگری در دادسرای تهران ارجاع شود.

وی گفت: پس از ارسال رأی دیوان به شعب دیگر، رأی ۱۵ سال حبس بهروز و فیروز ریخته‌گران تأیید شد و افراد دیگری نیز در آن پرونده متهم هستند که بر حسب مورد به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

نماینده دادستان درباره آخرین وضعیت بانک سرمایه گفت: در این پرونده نزدیک به ۴۰۰ متهم وجود دارد که برای بسیاری از آن‌ها کیفرخواست صادر شده و برای عده‌ای دیگر نیز در حال صدور است.

قهرمانی گفت: پرونده ریخته‌گران در بانک سرمایه در حال تحقیقات است و انتظار می‌رود طی چند هفته آینده به قرار منجر شود.

نماینده دادستان در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده در پرونده قندالی و امامی گفت: انتظار می‌رود که کیفرخواست پرونده قندالی و امامی تا شهریور ماه صادر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۵ تير ۱۳۹۸
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
افرین بررسول قهرمانی نماینده دادستان تهران که باشجاعت تمام درمقابل اخلال گران اقتصادی بااقتدارمی ایستدو دادخواهی میکند. خداوند برتوفیقات ایشان بیفزاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ تير ۱۳۹۸
ننگ بر مدیریت بدون نظارت
آخرین اخبار