چگونه در خانه ۳۹ متری راحت زندگی کنیم؟ +فیلم

ویدئویی از جدیدترین و مدیرن‌ترین امکانات در یک خانه ۳۹ متری را در این خبر مشاهده می‌کنید.

چگونه در خانه ۳۹ متری راحت زندگی کنیم؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره زندگی کردن در خانه‌ای بزرگ و با امکانات رفاهی مناسب یکی از دغدغه‌هایی است که افراد برای رسیدن به آن در تلاش‌اند؛ خواسته‌ای که شاید بسیار هزینه‌بر باشد و افراد را برای رسیدن به آن درمانده کند.

با همه این اوصاف قصد داریم در این خبر ویدئوی جالبی از یک خانه مدرن نمایش دهیم که با وجود متراژ کم و فضای محدود آن، امکاناتش با خانه‌های لوکس و بزرگ برابری می‌کند.

در این فیلم، صاحبخانه یک روز معمولی خود را از صبح تا شب در این خانه ۳۹ متری می‌گذراند و از همه امکانات مورد نیاز استفاده می‌کند. در ادامه این فیلم را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ها ، شنیدنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد این خونه 39 متری به اندازه یه ویلای 1000 متری امکانات پیشرفته و گران درونش هزینه شده که برای مستضعفین و فقرا و مسکینان امکان پذیر نیست دقیقا مثل هزینه و قیمت و امکانات خودرو پورشه فول استاندارد فول آبشن و با کیفیت گرانقیمت جمعجور است با خودرو پیکان یا آردی روآ هردو خودرو هستند ولی امکان خریدی پورشه هرگز برای جمیع مستضعفین و محرومان بینوا پیش نخواهد آمد مگر معجزه ایی رخ دهد ولی امکان خرید پیکان و روآ آردی برای همه مستضعفین تا قبل از گران شدنهای بیرویه و الکی دلالان مقدور بوده است . همان مسکن مهر و خودرو پیکان و آردی روآ رو قبل از گرونیها عشق است . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۸
واسه ساخت همچین دکوراسیونی توی ایران باید 600 میلون هزینه کنی که یه خونه بخری بهتره
خخخخ