افزایش تدریجی هوای نقاط مختلف استان کرمانشاه

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه از تداوم افزایش تدریجی هوای نقاط مختلف استان خبر داد و گفت : انتظار می رود در سه روز پایانی هفته دمای ۱۰ تا ۱۲ شهر استان به ۴۰ درجه و یا بیشتر برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت : کرمانشاه، ازگله، حمیل، سرارود، سرپل ذهاب، سومار، قصرشیرین، کنگاور، کوزران، گیلانغرب و احتمالاً روانسر و هرسین برای ۲ تا سه روز پایانی هفته دمای ۴۰ درجه یا بیشتر را تجربه خواهند کرد.

وی گفت : دمای روزهای پایانی هفته شهرهای یاد شده چه در طول روز و چه در طول شب عمدتاً بین ۲ تا سه درجه نسبت به امروز آنها گرم‌تر خواهد بود.

زوراوند تصریح کرد: در روزهای پایانی هفته و عموماً پنجشنبه و جمعه، دمای هوای شهرهای سومار و قصرشیرین به حدود ۴۵ تا ۴۶ درجه بالای صفر نیز خواهد رسید.

معاون هواشناسی استان در ادامه حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه را ۳۸ درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: امشب نیز دمای هوا در خنک ترین حالت به ۱۳ درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: امروز سومار و قصرشیرین هر کدام با ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین نقاط بودند و امشب نیز حمیل، کوزران، سنقروکلیایی و کنگاور با حداقل دمای ۱۰ درجه خنک ترین نقاط استان خواهند بود.

زوراوند در پایان گفت: دمای فردای اکثر مناطق استان نسبت به امروز تغییری نمی کند اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته ۲ تا سه درجه به دمای نقاط مختلف استان افزوده می شود .

 

 

انتهای پیام/د

طی سه روز پایانی هفته دما بیشتر می شود

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار