ناگفته‌های خالق ترامپ و ملکه مشهدی از کار در پروژه محرمانه

جواد خواجوی چهره مطرح فضای مجازی که شخصیت ملکه و ترامپ مشهدی را در میان کاربران خلق کرد از حضور در پروژه محرمانه سخن گفت.

ناگفته‌های خالق ترامپ و ملکه مشهدی از کار در پروژه محرمانهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به کارگردانی مسلم تهرانی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی محصولی از سازمان رسانه‌ای «اوج» است که این شب‌ها از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این مجموعه با محور نوجوانان و دغدغه‌های آن‌ها ساخته شده است.

جواد خواجوی که پیش از این به‌عنوان یکی چهره‌های مطرح فضای مجازی شناخته می‌شد که بر روی شخصیت‌های سیاسی و فیلم‌های سینمایی با لهجه مشهدی صداگذاری می‌کرد، در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. وی نقش شهرام دده بالا را در سریال «محرمانه» بازی می‌کند که از شهرستان آمده است و کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی دارد. این شخصیت در رستوران کار می‌کند و از ویژگی‌هایی، چون سادگی و دانایی هم برخوردار است.

«محرمانه» جای خوبی میان نوجوانان باز می‌کند

خواجوی  با اشاره به این مجموعه تلویزیون که برای نوجوان‌ها ساخته می‌شود، گفت: من قبل از این بار‌ها در جشنواره‌ها و اجرا‌های عمومی تئاتر مشهد ایفای نقش کردم که مربوط به نوجوان‌ها بوده است. خوشبختانه در فضای سریال «محرمانه» هم یک بار دیگر با دغدغه جلوی دوربینی قرار گرفتم که نیازمند کار‌های زیادی هستند. باید برای این قشر، کار‌های متعدد ساخته شود که البته نیازمند بودجه است تا چهره‌های دوست‌داشتنی و محبوب نوجوانان بار‌ها جلوی دوربین قرار بگیرند و از دغدغه‌هایشان صحبت کنند.

وی افزود: کار‌های نوجوانانه کمتر ساخته می‌شود، چون کار کردن در این حوزه نیازمند جسارت و شجاعت است. در این سال‌ها کاری که مختص نوجوانان باشد، نبوده و اکثر تولیدات یا برای کودکان بوده و یا بزرگسالان؛ از این جهت سریال «محرمانه» می‌تواند جای خوبی بین نوجوان‌ها باز کند. یک وجه تمایز «محرمانه» این است که کارگردان بیشتر به نوجوان‌ها میدان داده تا خودشان درباره خودشان جلوی دوربین صحبت کنند.

خواجوی با بیان اینکه کار‌های کودک و نوجوان همیشه مخاطب پیگیر و جدی داشته و دارند، عنوان کرد: قطعاً اگر کار خوبی برای این قشر تولید شود حتماً استقبال می‌کنند و مخاطب خودش را دارد. اما به واقع کارکردن برای نوجوان‌ها نوعی جسارتی می‌خواهد. چون در سنی هستند که بسیار یاغی هستند و هرچیزی را به راحتی قبول نمی‌کنند و اگر فیلمنامه، سریال یا اثری را بپذیرد خودش یک اتفاق بزرگ است.

پیش از شهرت در فضای مجازی، در تلویزیون مستندسازی می‌کردم

وی که پیش از این با دوبله‌هایش در فضای مجازی معروف شده بود درباره مقایسه فضای مجازی با تلویزیون اظهار کرد: دیده شدن من از فضای مجازی بوده و قبل از آن من در فضای تئاتر و در فضای تلویزیون بودم و مستندسازی می‌کردم. دستیار کارگردان بودم و می‌نوشتم و کار می‌کردم. رشته تحصیلی‌ام در دبیرستان سینما بود و دیپلم سینما دارم بنابراین با مدیوم‌های تلویزیونی هم تقریباً آشنا هستم که فضایی حرفه‌ای است و همه علاقه دارند در چنین فضایی کار حرفه‌ای تولید کنند.

خواجوی در توضیحی از شهرام دده بالا کاراکتر سریال «محرمانه» نیز بیان کرد: این شخصیت از شهرستان آمده است و در رستوران کار می‌کند و گارسون این رستوان است، ولی در جا‌هایی از کار اطلاعات دقیق علمی و حرف‌های مهمی می‌زند. همیشه هم بارِ علمی و کمدی کار روی دوش شهرام دده بالاست.

این بازیگر در پایان درباره تفاوت‌های سریال «محرمانه» با دیگر سریال‌های نوجوانانه، بیان کرد: سریال «محرمانه» تفاوت‌های زیادی با آثار دیگر دارد هم از لحاظ دکور و هم قصه‌هایی که در آن وجود دارد و دغدغه‌های یک نوجوان را با آیتم‌های مختلف در هر قسمت بررسی می‌کند. دکور خاصی در شهر عجیب و غریب دارد و هیچ دیواری ندارد و بازیگران خوبی در آن شناخته شده هستند که برای نوجوانان چهره‌های جذاب و دوست داشتنی هستند و به نظرمن کار متفاوتی هست.

منبع:مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.