پردیس بزرگ فرهنگی کاشان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد

شهردار کاشان گفت: پردیس بزرگ فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی راد شهردار کاشان امروزدر جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز ساخت پردیس بزرگ فرهنگی شهرستان کاشان در آینده‌ای نزدیک اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته این پردیس بزرگ فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه خیابان کارگر و مناطق منتهی به آن یکی از موارد هدف بازآفرینی شهری شهرداری کاشان بوده است، افزود: پردیس بزرگ فرهنگی کاشان در مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر شامل آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۳۵۰ نفر، پلاتوی ۲۰۰ نفره، گالری، نمایشگاه، کافه کتاب، کتابخانه، لابراتوار زبان، مکانی برای تمام رشته‌های هنری، کلاس‌های آموزشی و کارگاهی، انواع فضا‌های هنری و ... به بهره برداری می‌رسد.

شهردار کاشان احداث این پردیس در محدوده خیابان کارگر را موجب ارتقای فرهنگی فضای پیرامونی آن دانست و ابراز داشت: پروژه پردیس بزرگ فرهنگی کاشان در تحول سطح کیفی کالبدی محدوده خیابان کارگر کاشان نقش بسزایی دارد و در کنار تعالی روح شهر به واسطه افکار بلند و مهربانی مردم، قادر است توسعه همه جانبه را رقم زند.

وی ضمن اشاره به بازگشت مالکیت سالن ورزشی خیابان کارگر به شهرداری کاشان گفت: این بازگشت مالکیت سالن ورزشی نتیجه تلاش‌های تیم حقوقی شهرداری و موجب استیفای حقوق نادیده گرفته شده مردم کاشان است و شهرداری آمادگی واگذاری شرایط مدیریت و بهره برداری از این مجموعه را به معتمدین منطقه دارد.

انتهای پیام/م

 

ساخت پردیس بزرگ فرهنگی شهرستان کاشان

برچسب ها: شهرداری ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.