دبیر کانون نمایندگان ادوار جمنا:

زدن پهپاد پیشرفته آمریکا برنامه‌ دشمن را تغییر داد

میر تاج الدینی گفت: زدن پهپاد پیشرفته آمریکا توسط سپاه بود و رفتار آمریکا در منطقه را عوض کرد و اقتدار و بازدارندگی نظامیان ایران را به رخ جهانیان کشید.

زدن پهپاد پیشرفته آمریکا  برنامه‌ دشمن را تغییر دادبه گزارش   خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، میرتاج الدینی، دبیر کانون نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در نشست نمایندگان ادوار این حزب، در خصوص شرایط فعلی کشور گفت: شرایط سیاسی که نظام ما در عرصه‌های مختلف شاهد بود، خروج از مرحله انفعالی در برخی عرصه‌ها و حضور فعال در آن‌ها بود که اتفاق خوبی برای کشور بوده است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی مانند برخورد قاطع و بیانات محکم رهبر انقلاب در ملاقات با چهره‌های بین المللی به خصوص نخست وزیر ژاپن بود که صحبت‌های قاطع ایشان به صورت گسترده منعکس شد و تاثیرات زیادی داشت و قاطعیت نظام در مسیر خود را به رخ جهانیان کشید.

میرتاج الدینی عنوان کرد: مطلب بعدی خروج ایران از برجام بود که به علت عدم پایبندی به تعهدات توسط کشور‌های مقابل بود که نشان دهنده قاطعیت نظام در مسیر خود بود و نشان داد اگر قاطعیت درمسیر خود داشته باشیم میتوانیم به موفقیت‌های بزرگ برسیم.

وی افزود: نکته بعدی زدن پهپاد پیشرفته آمریکا توسط سپاه بود که نحوه برخورد آمریکا با جمهوری اسلامی را به طور کلی تغییر داد که تصمیمی هدفمند بوده و برنامه‌های دشمن را به کلی دچار تغییر کرد و رفتار آن در منطقه را عوض کرد و اقتدار و بازدارندگی نظامیان ایران را به رخ جهانیان کشید.

دبیر کانون نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی همچنین گفت: پس از این اتفاقات احساس غرور از اقتدار جمهوری اسلامی، در جلسات دیپلماتیک آشکارتر شده و مورد تحسین برخی کشور‌ها قرار گرفته است.

وی در خصوص مسائل اقتصادی کشور اظهار کرد: در مساله اقتصادی هم به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر موضع مقاومت را داشته باشیم به قدرت و رفاه خواهیم رسید.

میرتاج الدینی ادامه داد: از موضوعاتی که در حوزه اقتصادی میتوانیم کار‌های مفیدی انجام دهیم، اصلاح نظام غیر مستقیم رایانه‌ای کشور است که جریان انقلابی باید آن را به نفع قشر ضعیف کشور اصلاح کند.

وی همچنین افزود: مبارزه با فساد از دیگر بحث‌هایی است که باید به صورت جدی با آن مبارزه کنیم که با حضور ریاست جدید قوه قضاییه این کار به سهولت بیشتری رسیده است که این مرحله نیازمند حذف زمینه‌های فساد در مرحله اول و در حذف فسادگران در مرحله بعدی است.

دبیر کانون نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در خصوص رویکرد جمنا در ادامه عملکرد این جبهه عنوان کرد: رویکرد ما همگرایی و تحکیم وحدت همه نیرو‌های انقلاب است که جمنا به این منظور شکل گرفت و هر حرکتی که در جهت هم افزایی نیرو‌های انقلاب بشود مورد استقبال ما قرار می‌گیرد

وی در پایان با اشاره به طرح اجرای گفتمان رهبری در عملکرد مسئولین گفت: بحث گفتمان رهبری و عمل به رهنمود‌های ایشان مدتی است که به صورت جدی در دستور کار مسئولین قرار گرفته است و تاکید زیادی بر استفاده از صحبت‌های ایشان در عملکرد‌های مسئولین صورت گرفته است که باید به صورت جدی تری پیگیری شود تا به نتایج موفقیت آمیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار