امام جمعه موقت تهران:

شورای نگهبان تضمین کننده اسلامیت نظام است

امام جمعه موقت تهران گفت: پاسداری از اسلام و نظارت استصوابی بر انتخابات بر عهده نهاد شورای نگهبان گذاشته شده و انجام این وظایف تضمین کننده اسلامیت نظام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله خاتمی عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در جمع ناظران شورای نگهبان شهرستان شیراز اظهار کرد: قانون اساسی دو وظیفه مهم پاسداری از اسلام و قوانین اسلامی و نظارت استصوابی بر انتخابات را بر عهده شورای نگهبان گذاشته که انجام این وظایف تضمین کننده اسلامیت نظام است.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان در نظارت بر انتخابات هیچ محدودیتی ندارد و انتخاب افضل در اولویت است.

آیت الله خاتمی با اشاره به این موضوع که انتخاب اصلح یک انتخاب عقلایی است گفت: شورای نگهبان صلاحیت‌ها را تایید می‌کند و مردم به حکم عقل مکلف هستند برترین‌ها را انتخاب کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف ناظران شورای نگهبان در ایام انتخابات بیان کرد: شناسایی کاندیدا‌ها باید توسط ناظران به صورت عمیق صورت گیرد و اقدامات انجام شده باید به دور از هرگونه شایعه و باندبازی و حزب گرایی باشد.

آیت الله خاتمی، همچنین از ناظران شورای نگهبان خواست در انجام وظیفه خود عادلانه عمل کنند و وظیفه خود را که به عنوان یک امانت بزرگ است به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/چ

صحبت های امام جمعه موقت تهران در شیراز

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار