تالار مرکزی شهر کرمان چه زمانی افتتاح می شود؟/ پروژه ای که ۱۰ساله شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: تالار مرکزی این شهرکه در سال ۸۸کلنگ زنی شد، تاکنون ۳۷میلیارد تومان نیز برای ساخت آن هزینه شده است.

تالار مرکزی شهر کرمان چه زمانی افتتاح می شود؟/ پروژه ای که ۱۰ساله شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا علیزاده  با بیان اینکه طرح تالار مرکزی کرمان یک پروژه ملی است، مساحت آن را حدود ۱۴ هزار مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: در سالجاری از ۴۵ میلیارد تومان نیاز تکمیلی پروژه ۲۶ میلیارد اختصاص یافته است که امیدوارم بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیان کرد: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی کشور است که در سه طبقه احداث شده و دارای سه سالن همایش و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: گالری‌های مختلف، کتابخانه، رستوران و کافی شاپ و غیره از دیگر قسمت‌های این طرح بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، استاندار کرمان روز گذشته در جریان بازدید از این پروژه ملی گفت: با بهره برداری از طرح‌های در دست اجرای حوزه فرهنگی استان کرمان از جمله تالار مرکزی شهر کرمان سرانه فرهنگی این استان بهبود خواهد یافت.

محمد جواد فدایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دست اندرکاران طرح تالار مرکزی شهر کرمان برای کمک به پیشرفت کار و ادامه سریع‌تر مراحل تکمیلی قدر دانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این پروژه که نیاز شهر فرهنگ و ادب کرمان است طبق برنامه به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

تالار مرکزی کرمان به زودی افتتاح می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.