عزم جدی برای رونق تولید با برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال رونق تولید و پویش ملی نهضت ساخت داخل، هدف از برگزاری نمایشگاه را بهم رسانی صنایع با سازندگان و مراکز فناور به منظور داخلی سازی قطعات در سال رونق تولید عنوان کرد.

نادر میرشکار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت:این نمایشگاه بزرگترین و مناسب‌ترین آوردگاه ملی برای مذاکرات دو و چند جانبه میان طرفین تقاضا در گروه‌های صنعت خودرو و قطعات آن، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخابرات و صنایع دریایی با طرفین عرضه نظیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صندوق‌ها و ساختار‌های حمایتی و … به کمک واسط‌های فناوری و صنعتی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از واحد‌های صنعتی استان برای حضور در این نمایشگاه، گفت: شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی می‌توانند نیاز‌های خود را برای تامین انواع قطعات و ماشین آلات در این نمایشگاه معرفی کنند و شرکت‌های توانمند، دانش بنیان و فناور نیز با نیاز‌های صنعتی کشور بهتر از پیش آشنا می‌شوند.

میرشکار گفت: این نمایشگاه محلی برای تبادل نظر بین تولیدکنندگان و صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان است و می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد و شاید می‌توان گفت گامی مهم برای مقابله با جنگ اقتصادی و تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:این نمایشگاه از ۲۷ الی پایان تیرماه ۱۳۹۸ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد و فرصت مناسبی برای متخصصان و فناوران به منظور شناسایی چالش‌ها و نیاز‌های صنعت و عقد تفاهم‌نامه همکاری برای داخلی سازی این نیاز‌ها خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور در نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید به نشانی tavaniran.idro.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

عزم جدی برای رونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار