هفته آینده؛

تب خوزستان بالا می‌رود

مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش دمای هوا در استان از اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقش‌های پیش یابی، از اوایل هفته آینده وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در استان پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در نیمه شرقی قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود، ضمن اینکه در مناطق جنوب غربی، غربی و مرکزی خوزستان گاهی وزش باد قابل ملاحظه و گرد و غبار موقت دور از انتظار نیست.

سبزه زاری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۷.۳ و بستان با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز به ۴۵.۳ و حداقل به ۳۰.۲ درجه سانتیگراد رسید.

گفتنی است؛ ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان ۲۲ خرداد و ۵ تیر ۹۸ به دلیل افزایش دما تعطیل اعلام شدند و ساعت اداری خوزستان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) به ساعت ۱۲ ظهر کاهش یافت.

همچنین پایان ساعت کاری کلیه سازمان ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (۳۰، ۳۱ تیر و ۱ مرداد) راس ساعت ۱۲ ظهر بوده و همچنین روز چهارشنبه هفته آینده دوم مرداد نیز تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.