اظهارات تند بازیکن اخراجی پرسپولیس در راه بازگشت به تهران: زودتر بروید تا خیانت نکنید

سروش رفیعی هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه توسط کالدرون از فهرست سرخپوشان خارج شد اظهارات تندی را علیه مدیران این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که با اعلام گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد سرخپوشان قرار گرفت، در پیامی اینستاگرامی بیان کرد: هوا خیلی خوب است، اما من در جاده هستم تا به تهران بازگردم. ۲ سال پیش پُستی گذاشتم و به هواداران توضیح دادم که چرا مجبور هستم پرسپولیس را با عشق و علاقه‌ای که دارم ترک کنم و قول دادم که زود برگردم و برگشتم و امیدوار بودم تا شرایط به گونه‌ای پیش برود که در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

او افزود: متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مجبور هستم که پرسپولیس را ترک کنم چرا که مسئولان ما، درک نمی‌کنند که تیم پرسپولیس چطور تیمی است. آن‌ها مردمی که هواداران این تیم هستند را درک نکردند، چرا که اگر پرسپولیس را درک می‌کردند آدم‌هایی را مسئول این تیم می‌کردند که حداقل اصول اولیه فوتبال را بدانند، اما متأسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز نمی‌دانند که در لیست  حرفه‌ای بزرگسال باید ۱۸ بازیکن حضور داشته باشند.

رفیعی ادامه داد: امروز من و شایان مصلح از پرسپولیس جدا شدیم. من در گذشته هم عضو این تیم بودم و اکنون نیز یک نیم فصل اینجا بودم و به طور قطع از این به بعد با امید کار و زندگی ام را پیش می‌برم، اما‌ ای کاش این‌ طور نباشد که بازیکنی مثل شایان مصلح با مصدومیت و هزار درد به تمرینات بیاید و با پنجره بسته به فینال آسیا برود، اما ۱۰ روز مانده به شروع لیگ به او بگویند خداحافظ.‌ ای کاش درک کنیم که پرسپولیس چطور تیمی است و اگر نمی‌توانیم خدمت کنیم، زودتر برویم تا خیانت نکنیم و بفهمیم که چه آدم‌هایی برای این تیم اشک می‌ریزند و حرص می‌خوردند و کسی را بازیچه دست دیگران نکنیم.  

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: ارزش پرسپولیس همیشه در قلب و وجودم می‌ماند و همیشه از حمایت‌های هواداران ممنون هستم و به امید روزی که پرسپولیس را روزی افرادی مدیریت کنند که لیاقت آن را دارند.


بیشتر بخوانید:

کالدرون: بازیکنان روحیه خوبی دارند/ جذب مهاجم خارجی مهم است

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات سروش رفیعی پس از جدایی از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
قرمزته
۰۸:۳۲ ۲۶ تير ۱۳۹۸
سروش جان خیلی دوستت داریم انشاالله همیشه موفق باشی و یک روز بازم برگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۸
اقای رفیعی هیچوقت نمیبینید که مدیران لایقی در پرسپولیس بکار گرفته شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
زمانی که به فولاد و هواداراش خیانت کردی هوا چطور بود تو دیگه حرف دل هوادارو نزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
راست میگه دیگه
امیدوارم روزی بازم با پیراهن پرسپولیس ببینیمت