لایحه حمایت از حیوانات به کجا رسید؟

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست درباره تعیین تکلیف لایحه حمایت از حیوانات در مجلس توضیحاتی داد.

اصغر دانشیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با لایحه حمایت از حیوانات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست اقدامات لازم در خصوص لایحه حمایت از حیوانات را انجام داده است، اما این موضوع را باید دولت مطرح کند.

وی افزود: معاونت حقوقی ریاست جمهوری چند تبصره به ماده قانون‌هایی که قبلا تصویب شده بودند، اضافه کرد که مورد موافقت سازمان محیط زیست نبود.

دانشیان گفت: مکاتباتی میان سازمان محیط زیست و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در خصوص لوایح حمایت از حیوانات صورت گرفته است که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: لایحه حمایت از حیوانات باید مورد تأیید معاونت حقوقی ریاست جمهوری قرار گیرد تا به کمیسیون لوایح مجلس شورای اسلامی ارسال و پس از تأیید به دولت منتقل شود، در صورت تصویب به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مقدمات لایحه حمایت از حیوانات در حال انجام است و امیدواریم که به مجلس برود و مورد تأیید قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۴:۲۳ ۲۸ تير ۱۳۹۸
این حمایت بگذارید برای اهلش . مادر اسلام قوانین خوبی داریم . حمایت از حیوانات را امریکاییها واروپاییها بعده دارند . برای یک سگ هزاران انسان را قربانی می کنند ..
آخرین اخبار