۷۰ درصد مطالبات گندم کاران به آن‌ها پرداخت شده است

مسئول روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت: تا کنون ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خریداری و ۷۰ درصد مطالبات گندم کاران به آن‌ها پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رمضانی  گفت:از این میزان ۳۶ هزار و ۲۸۹ تن توسط سیلو‌های دولتی، ۲۸۶ هزار و ۲۱۴ خرید تضمینی ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهیتن توسط سیلو‌های بخش خصوصی و ۴۷ هزار و ۲۸۲ تن نیز توسط مرکز مباشرین سازمان تعاون روستایی از کشاورزان خریداری شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۸۰ مرکز خرید در استان کرمانشاه روزانه حدود ۱۵ هزار تن گندم را از کشاورزان خریداری و به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی ۱۷۰۰ تومان و گندم دروم ۱۷۳۰ تومان به آنان پرداخت می‌شود.

مسئول روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور، خاطرنشان کرد: عملیات خرید با نظارت ناظرین شرکت غله استان و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

رمضانی با هشدار به دلالان و خریداران خارج از شبکه خرید، از کشاورزان خواست فقط با ثبت نام در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی و ارائه کارت ملی و شماره حساب معتبر بانک کشاورزی نسبت به تحویل گندم به مراکز خرید اقدام کنند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار