جزئیات احداث درمانگاه در مهران و دره شهر

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: درمانگاه مهران که در سال ۹۷ کلنگ زنی شد، اما بدلیل مشکلاتی کار ساخت آن متوقف شده بوده با پیگیری‌های لازم هم اکنون در حال اجرا و تسریع یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریم لاله ماژین ، مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار کرد: با ورود رسانه‌ها و اقدام بموقع فرماندار مهران رایزنی‌های لازم صورت گرفت و عملیات اجرایی این پروژه آغاز و تسریع یافت.
 وی افزود: زمین این درمانگاه توسط سازمان تامین اجتماعی با تغییر کاربری به درمانی با اعتبار پنج میلیارد ریال از راه و شهرسازی خریداری و پیمانکار این پروژه سال ۹۷ نیز با ۸۴ میلیارد ریال برنده مناقصه برای احداث شد، اما برای دریافت مجوز از شهرداری این سازمان با مشکلات بسیاری مواجه و شروع بکار این پروژه تعطیل شد.


 دکتر لاله ماژین با بیان اینکه هم اکنون گودبرداری این پروژه انجام و پی ریزی آن نیز در حال اجراست، یادآور شد: این درمانگاه از نظر تجهیزات پزشکی هیچ مشکلی ندارد و در نشستی که پیش از ۲ هفته با سازمان صورت گرفت قول مساعد تزریق تجهیزات بیشتر داده شده است.
 وی تصریح کرد: ساز و کار این بیمارستان بصورت هیات مدیره‌ای است و جز هلدینگ سلامت بوده و این سازمان در تامین کادر پزشکی و پرسنل آن نقشی ندارد.
 لاله ماژین ابراز امیدواری کرد: با ورود مسئولان و رفع مشکلات شتاب بیشتری به این پروژه داده و شهروندان بتوانند از خدمات آن بهره لازم را ببرند.
 مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام همچنین به پروژه درمانگاه دره شهر اشاره کرد و گفت: برای احداث درمانگاه دره شهر نیز زمینی شناسایی شده که برای ثبت و انتقال آن بنام سازمان بدون عوارض در حال رایزنی هستیم.
 لاله ماژین با بیان اینکه مدیریت درمان در۲ بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان خدمت رسانی می‌کند، افزود: سال گذشته در بخش درمان مستقیم یا مراکز ملکی بیش از ۲ میلیون نفر مراجعه کننده به این مراکز ثبت شده است.
 وی یادآور شد: از این میزان مراجعات ۸۰ درصد در بخش پزشک عمومی، ۱۲ درصد دندانپزشکی و هشت درصد مراجعه به پزشک متخصص بوده است.
وی ادامه داد: در بخش درمان غیرمستقیم نیز سه هزار عمل جراحی و بستری در سال گذشته صورت گرفته و از این تعداد یک هزار و ۱۸۹ نفر روزانه بستری و مابقی سرپایی پذیرش شده اند.

 

انتهای پیام/ع

 آخرین وضعیت ساخت درمانگاه مهران و دره شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.