هنرستان محل تحصیل شهید رسولی به نام این شهید مزین شد

سالن اصلی مجموعه کارگاه‌های هنرستان قائم اراک به نام شهید رسولی مزین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به منظور تجلیل از شهید وحیدرضا رسولی سالن اصلی مجموعه کارگاه‌های هنرستان قائم اراک که محل تحصیل شهید رسولی است به نام این شهید مزین شد.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: در مراسمی با حضور فرماندهان و مسئولین انتظامی استان مرکزی و آموزش و پرورش و مسئولین هنرستان، به دست پدر شهید افتتاح شد.

سرهنگ خلجی افزود: به منظور الگو سازی و معرفی شهدای عرصه نظم و امنیت ایران اسلامی به نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این کبوتران عاشق، با هماهنگی و تعامل بعمل آمده بین فرماندهی انتظامی استان مرکزی و اداره آموزش و پرورش استان سالن اصلی مجموعه کارگاه‌های هنرستان حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف به نام شهید والامقام وحید رضا رسولی نامگذاری شد.

وی اضافه کرد: این هنرستان محل تحصیل شهید والامقام وحیدرضا رسولی بوده است، این شهید معزز در سال تحصیلی ۸۴_۸۵ در رشته حسابداری از این هنرستان فارغ التحصیل شده بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در حاشیه مراسم افتتاح سالن شهید وحیدرضا رسولی در هنرستان حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف اراک، ضمن تجلیل از خانواده این شهید معزز کارنامه وحیدرضا به همراه لوح تقدیر به خانواده وی اهدا شد.

شهید رسولی از دانش آموختگان دوره ۲۹ دانشگاه علوم انتظامی و جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان بود که دو روز پیش در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر درمنطقه سراوان به شهادت رسید.

این شهید نیروی انتظامی ساکن شهرک قائم اراک، از بسیجیان پایگاه ۱۳ حزب الله و فرمانده گردان عاشورا این پایگاه بود.

هنرستان محل تحصیل شهید رسولی به نام این شهید مزین شد

انتهای پیام / ج

سالن اصلی مجموعه کارگاه‌های هنرستان قائم اراک به نام شهید رسولی مزین شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.