مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: اولویت کمیته امداد فراهم‌سازی زمینه اشتغال جوانان و دانشجویان از طریق طرح‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اعزام دانشجویان پسربه اردو‌های سراسری زیارتی و فرهنگی گفت: حدود هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند و تعداد زیادی از این افراد جزو دانشجویان نخبه هستند و در دانشگاه‌های معتبر تحصیل می‌کنند.

الهی راد با توجه به اینکه سیاست کلی کمیته امداد توسعه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در بین دانشجویان است، افزود: طرح‌های دانش‌بنیان از پایداری و درآمد بیشتری برخوردار است، کمیته امداد در حال برنامه ریزی برای آشنایی دانشجویان تحت حمایت با فضا‌های کسب وکار دانش‌بنیان است.

وی با یادآوری اینکه تناسب نداشتن رشته‌های دانشگاهی با نیازسنجی بازار کار یکی از عوامل بیکاری دانش‌آموختگان است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در جهت اشتغال‌زایی جوانان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه داشتن مهارت، نسبت به مدارک دانشگاهی نامتناسب با فضای کسب وکار ارجحیت دارد، افزود: برای رسیدن به توسعه اشتغال جوانان تحت حمایت این نهاد در حال کیفیت‌بخشی و توسعه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای هستیم.

قریب به هزار دانشجو تحت حمایت‌های کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.

انتهای پیام/ ر

کمیته امداد خراسان شمالی از ۱۰۰۰ دانشجو حمایت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.