مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد؛

توسعه ورزش همگانی بانوان در ۱۱ بوستان قم

مقیمی گفت: تعداد بوستان‌های ویژه بانوان استان از پنج بوستان به ۱۱ بوستان در حال افزایش است که در تمام این بوستان‌ها توسعه ورزش همگانی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان از جمله اولویت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است، گفت: در فصل تابستان ویژه برنامه‌های «شادیانه» ویژه بانوان در پنج بوستان استان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح ویژه برنامه‌هایی به صورت یک هفته درمیان در قالب جشن، بازی و برنامه‌های ورزشی از ابتدای فصل تابستان آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: در نیمه دوم امسال به دلیل سرمای هوا، طرح شادیانه ویژه بانوان در سالن‌های ورزشی زیر نظر شهرداری قم برگزار می‌شود.

مقیمی، با اشاره به ایجاد ۴۰ ایستگاه نشاط در مساجد استان گفت: هدف راه‌اندازی این ایستگاه‌های نشاط با همکاری مساجد مناطق مختلف استان، تسهیل در دسترسی فضا‌های ورزشی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، گسترش نشاط در جامعه با محوریت مساجد است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف راه‌اندازی ایستگاه نشاط در مساجد قم، اماکن بهره‌مندی بانوان محلات مختلف به محلی برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی است که این موضوع با همکاری مساجد در حال انجام می‌باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در ادامه، افزود: به منظور توسعه ورزش همگانی، تلاش برای توسعه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در بوستان‌های استان در دستور کار مشترک شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان قم است.

مقیمی اظهار داشت: جشن‌های شادیانه علاوه بر بانوان، به منظور افزایش نشاط اجتماعی و تقویت هویت شهری به صورت عمومی در پارک‌های مناطق کمتر برخوردار استان در روز‌های سه شنبه تا جمعه هر هفته در ایام تابستان برگزار می‌شود که تا کنون این جشن‌ها با استقبال گسترده مردم این مناطق مواجه شده است.

وی ادامه داد: طرح «جمعه‌های نشاط» همزمان با ایام تابستان با همکاری هیات‌های ورزشی و شورای هماهنگی هیات مذهبی به منظور معرفی رشته‌های مختلف ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی، ارتقای فرهنگ شهروندی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان هر هفته در سطح بوستان‌های شاخص استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/الف

ورزش همگانی بانوان در ۱۱ بوستان قم توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار