بازدید مدیر اداره بهزیستی کرمانشاه و بخشدار بیلوار از کارگاه آموزشی - تولیدی مینا کاری مددجویان

مدیر اداره بهزیستی کرمانشاه و بخشدار بیلوار از کارگاه آموزشی - تولیدی مینا کاری مددجویان بخش بیلوار به مناسبت هفته بهزیستی بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مظفری مدیر اداره بهزیستی کرمانشاه با اشاره به اولویت بهزیستی و تاکید مدیرکل بر مقوله اشتغال پایدار مددجویان از ارائه تسهیلات لازم به منظور تجهیز و گسترش این کارگاه با توجه به پتانسیل آن خبر داد.

رضایی مربی کارگاه گفت : هم اکنون آموزش‌های لازم در زمینه مینا کاری به ۱۰ نفر از مددجویان ارائه می‌شود و در صورت حمایت، پتانسیل آموزش به ۵۰ نفر نیز وجود دارد.

در پایان مقرر شد حمایت‌های لازم در خصوص توسعه و رفع موانع این کارگاه آموزشی - تولیدی توسط مدیریت بهزیستی و بخشداری بیلوار صورت پذیرد

بازدید رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب از مرکز فرهنگی و تفریحی سالمندان مهر آیین

 رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب به همراه فرماندار شهرستان از مرکز فرهنگی و تفریحی سالمندان مهر آیین تحت نظارت بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی بازدید کرد.

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب گفت: در این مرکز خدمات مشاوره ای، سواد آموزی، آموزش قرآن، طراحی، منبت کاری، ورزش، صنایع دستی، گذراندن اوقات فراغت سالمندان با انجام کار‌های هنری ارائه می‌شود.

جهانبخش حیدری فرماندار این شهرستان ضمن بازدید از این مرکز، بیان داشت: که با توجه به جمعیت شهرستان باید مراکزی شبیه این مرکز در شهرستان گسترش یابد که جمعیت سالمندی بیشتری حضور پیدا کند و در این زمینه ازهرگونه مساعدت و کمک جهت رونق چنین مراکزی استقبال خواهم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه تسهیلات لازم به منظور تجهیز و گسترش کارگاه

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار