دیدار فرماندار سرپل ذهاب با رئیس و پرسنل بهزیستی این شهرستان

فرماندار سرپل ذهاب با رئیس و پرسنل بهزیستی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب گفت : سازمان بهزیستی با تصویب شورای انقلاب فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرده و حدود ۳۹ سال از عمر این سازمان خدمت گذار می‌گذرد.

وی گفت : بهزیستی ازدیدگاه و منظر حقوق بشر و حقوق انسان دوستانه خدمات بسیاری داشته که از مصادیق حقوق بشر است. در جهان متعارف و مشهود است هر نهادی خدمات انسان دوستانه داشته باشد، مطلوب‌تر و مقبول‌تر و ارزنده‌تر است و در سراسر جهان بیشتر به آن توجه می‌شود و سازمان بهزیستی بی شک یکی از اولین این نهاده به شمار می‌رود.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت:رئیس و کارشناسان بهزیستی سرپل ذهاب در بحث آسیب شناسی شهرستان و مشکلات اجتماعی و ساماندهی پس از بحران در زلزله و سیل اخیر ساعی و کوشا بودند.

وی بیان داشت: فعالیت‌های تخصصی اورژانس اجتماعی و اداره بهزیستی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان قابل تقدیر است.

به گفته فرماندار سرپل ذهاب، بهزیستی نهادی است که امروزه در سطح بین‌المللی و جامعه جهانی در حوزه دفاع از حقوق بشر و حقوق کودکان و حقوق انسانی مطرح است.

وی عنوان کرد: امروزه برای جهانیان ثابت شده است که خدمات سازمان بهزیستی در قالب حقوق بشر و حوزه‌های انسان دوستانه خدمت صادقانه به همنوعان است.

جمالی نیا افزود:خدمات ارزنده‌ای که کارشناسان بهزیستی و اورژانس اجتماعی در زمان بحران زلزله به مردم شهرستان ارائه کردند را نمی‌توان فراموش کرد با وجود اینکه خانواده‌های تک تک شما عزیزان هم درگیر مسائل پس از بحران بود، اما اولویت کاری شما کمک به مردم مستضعف و جامعه هدف و آسیب دیده در زمان بحران بود، کارشناسان بهزیستی توانستند نمودار فراوانی نسبی آسیب‌های اجتماعی را در سطح شهرستان از نمودار رشد به نمودار نزول برسانند.

وی در پایان گفت: الگو و سرلوحه کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید با زبان شیرین با چهره بشاش با لبی خندان و با احترام مضاعف و تکریم مضاعف باشد تابتوانیم رضایتمندی جامعه هدف را به دست بیاوریم و ضرورت بر این است که امید به زندگی در مردم شهرستان مضاعف شود و به کمال برسد .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت‌های تخصصی اورژانس اجتماعی و اداره بهزیستی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.