کد خبر: ۷۰۰۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
رئیس سازمان حج و زیارت:

رشیدیان گفت: برای خدمتگزاری به حجاج ایرانی نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی هستیم که این امر به مفهوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات است.

خدمتگزاری به حجاج نیازمند تلاش و مدیریت جهادی استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در نشستی با مدیران مجموعه و مسئولان ستاد مدینه و آشپزخانه‌ها در مدینه اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع در خدمت رسانی مطلوب و شایسته زائران، هم افزایی، هم پوشانی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف دست اندرکار است تا بتوان از همه ظرفیت‌ها بهره ببرد.

وی افزود: سعه صدر، صبوری، افزایش تحمل و مشورت در امور می‌تواند به ارتقا توان و خدمات و در نتیجه افزایش رضایت ضیوف الرحمن منجر شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در واقع باید قبل از هر اقدامی این ظرفیت را در خود ایجاد کرده و در راستای اهداف و شرح وظایفی که به ما به عنوان مدیران مجموعه در سطوح مختلف محول شده، عمل کنیم.

رشیدیان با بیان اینکه مدیران در حکم پدر خانواده هستند و باید این عائله را به بهترین شکل مدیریت و نیازهایشان را پاسخ دهند، ادامه داد: در بحث تعامل با کشور میزبان هم سیاست ما متکی بر مدارا و تنش زدایی است و در این راستا باید با حسن خلق و سعه صدر بتوانیم این تعامل را پیگیری کنیم.

رشیدیان در پاسخ به سوالات مدیران حاضر در جلسه افزود: امروز اولویت زائران با گذشته تفاوت‌های بسیاری کرده و بر این اساس باید خدمات رسانی خود را متناسب با نیاز‌های امروز آنان تنظیم کنیم، ضمن آن که بر عملکرد‌ها و اقدامات هم نظارت و کنترل دقیق را باید اعمال کنید.

وی با تاکید بر اینکه ما وکیل زائر هستیم، گفت: باید حقوق آنان را تمام و کمال پیگیری و استیفا کنیم.

مدیران مجموعه‌های مختلف و ستاد حاضردر این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ روز گذشته خود، مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
برچسب ها
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر