واگذاری ۲۸۰ منزل مسکونی ساخته شده در مناطق محروم استان کرمانشاه به خانوار‌های مددجو

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : براساس قرارداد همکاری مابین کمیته امداد و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ۲۸۰ منزل مسکونی ساخته شده در مناطق محروم استان کرمانشاه به خانوار‌های مددجو واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین واگذاری ۶۰ منزل مسکونی به مددجویان کرمانشاهی که به صورت نمادین در روستای زینلان بخش سرفیروز آباد کرمانشاه و با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی برگزار شد، گفت : این منازل در روستا‌های محروم سرفیروز آباد، ماهیدشت، سنقر، هرسین و درودفرامان واقع شده اند.

وی گفت : این آیین در راستای قرارداد همکاری مابین کمیته امداد و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به منظور ساخت ۲۸۰ منزل مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم استان برگزار شده است.

وی یادآور شد: کار ساخت ۲۲۰ منزل دیگر در شهریور ماه امسال به پایان می‌رسد و همزمان با اتمام ساخت نیز این منازل به خانوار‌های تحت حمایت واگذار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: این منازل مددجویی با مشارکت کمیته امداد، خیران و سپاه پاسداران ساخته شده اند .

 

 

انتهای پیام/د

ساخت منازل در مناطق محروم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.