آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

قیمت نمایشگر‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۲۷ تیر ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدولبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند در این روز‌ها رایانه‌های قابل حمل یا لپ‌تاپ‌ها بسیار محبوب شده‌اند، اما همچنان رایانه‌های شخصی یکی از مهم‌ترین ابزار کاری در خانه، محیط کار و محیط‌های آموزشی محسوب می‌شوند، یک رایانه شخصی بدون نمایشگر چیزی برای ارائه ندارد، نمایشگر‌ها یا مانیتور‌های بازار از سال‌ها پیش به عنوان یکی از محبوب‌تری و مورد استفاده‌ترین ابزار رایانه‌های شخصی شناخته می‌شدند و با حضور برند‌های مطرح، بازار پرفروشی دارند. درادامه قیمت انواع مدل‌های نمایشگر در بازار به تاریخ ۲۷ تیر ۹۸ را مشاهده می‌کنید. قیمت‌ها در روز‌های گذشته نسبت به هفته پیش چند درصدی کاهش داشته‌اند.

*قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی از قدیم الایام یکی از بهترین و محبوب‌ترین برند‌های تولید مانیتور برای رایانه‌های شخصی محسوب می‌شد، این شرکت در بازار ایران نیز از سال‌ها پیش فعالیت داشته و همچنان محصولات این شرکت به عنوان یکی از اولین انتخاب‌ها برای خریداران ایرانی است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

شرکت سامسونگ

سامسونگ را می‌توان یکی از دو شرکت برتر بازار ایران در زمینه عرضه نمایشگر‌های رایانه‌های شخصی نامید. این شرکت در کنار تولید محصولات بسیار متنوع خود، نمایشگر‌های باکیفیتی تولید می‌کند که کاربران می‌توانند بدون دغدغه سال‌ها از آن بهره ببرند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

شرکت ایسوس

مانیتور‌های ایسوس کمی تخصصی هستند، البته این شرکن نمایشگر‌های معمولی نیز تولید و عرضه می‌کند، اما بیشتر مانیتور‌های ساخت ایسوس با قیمتی بالا برای کار‌های گرافیکی یا انجام بازی‌های ویدئویی مناسب هستند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

شرکت بنکیو

شرکت بنکیو از آن دسته برند‌هایی است که بیشتر با تولید مانیتور‌های باکیفیت در بازار ایران شهرت پیدا کرده است، نمایشگر‌های این شرکت ثابت شده هستند و از دوام و وضوح بالایی برخوردارند، به همین جهت اگر قصد خرید یک نمایشگر با کیفیت را دارید، حتما تولیدات بنکیو را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت بنکیو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

شرکت ViewSonic

شرکت ViewSonic در حال حاضر به عنوان یکی از برترین برند‌ها در حوزه تولید محصولات نمایشی و دیجیتالی شناخته می‌شود، تولیدات این برند به سراسر دنیا ارسال می‌شود و همین موضوع موجب شده تا این شرکت به بازار ایران نیز ورود کند و در مدت کوتاهی به برندی محبوب تبدیل شود. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ViewSonic در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

شرکت ام‌اس‌آی

شرکت ام‌اس‌آی نیز از آن دسته ار برند‌هایی است که مانیتور‌های تخصصی تولید می‌کند، اگر به دنبال نمایشگر‌های تخصصی و حرفه‌ای برای انجام کار‌های گرافیکی و به‌خصوص انجام بازی‌های رایانه‌ای هستید، نمایشگر‌های ام‌اس‌آی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

برند‌های ایرانی – ایکس‌ویژن

اگر به‌دنبال خرید اجناس با کیفیت ایرانی هستید، مانیتور‌های ایکس‌ویژن انتخاب مناسبی خواهند بود، این شرکت ایرانی یکی از باسابقه‌ترین برند‌ها در تولید لوازم دیجیتال به‌خصوص مانیتور رایانه‌ای شخصی بوده که با توجه به کیفیت محصولات آن، در حال حاضر به یکی از محبوبترین برند‌های بازار تبدیل شده است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ایکس‌ویژن در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

برند‌های ایرانی – مستر‌تک

مسترتک یکی دیگر از برند‌های ایرانی است که در چند سال اخیر خود را در بازار مطرح ساخته و محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت مستر‌تک در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۲۷ تیر) +جدول

 گزارش از عبدالله مطیع


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۱۸ تیر) +جدول


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار