رییس هیات عامل ایدرو مطرح کرد؛

حرکت چرخ‌های صنعت و اقتصاد در گرو رفع نیاز تولیدکنندگان

عالی گفت: مسیر پیشرفت کشور در کنار تولید کنندگان می‌گذرد و رفع نیاز آن‌ها چرخ‌های صنعت و اقتصاد کشور را به حرکت می اندازد.

حرکت چرخ‌های صنعت و اقتصاد در گرو رفع نیاز تولیدکنندگان به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر عالی، رییس هیات عامل ایدرو در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با اشاره به اینکه ایدرو وارد پنجاهمین سال تاسیس خود شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از مهمترین نوآوری‌های صنعت در نیم قرن اخیر است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با مشارکت بیش از ۲۱۰ مرکز علمی پژوهشی و دانش بنیان برگزار می‌شود و در ۷ گروه مختلف پاسخگوی بیش از ۲۰۰۰ نیاز جمع سپاری شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رییس هیات عامل ایدرو گفت: نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید قدم ارزشمندی برای رسیدن به خودکفایی است چرا که قطعات و ملزومات مورد نیاز جهت داخلی سازی توسط شرکت‌های سازنده ایرانی در این نمایشگاه معرفی و اعلام می‌شود.

عالی افزود: توسعه و عمق بخشیدن به تولیدات داخلی باید با سرعت و برنامه‌های ویژی‌ای دنبال شود تا نیاز تولیدکنندگان و موانع تولید رفع شود.


بیشتر بخوانید: شکوفایی صنعت برای پرواز به دو بال فناوری و صادرات نیاز دارد


رییس هیات عامل ایدرو با بیا اینکه امروز صنعت گران باید تلاش کنند تا کشور آباد شود، گفت: مسیر پیشرفت کشور در کنار تولید کنندگان می‌گذرد و رفع نیاز آن‌ها چرخ‌های صنعت و اقتصاد کشور را به حرکت میاندازد.


انتهای پیام/

 

نمایشگاه ساخت داخل یکی از مهمترین نوآوری‌های صنعت در نیم قرن اخیر است

برچسب ها: صنعت ، ساخت داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار