طرح هوشمندسازی بندر چابهار از مرداد سالجاری آغاز می‌شود

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: عملیات اجرایی طرح هوشمند سازی بندر چابهار از مرداد سالجاری آغاز می‌شود که با این اقدام شاهد رشد و توسعه این بندر خواهیم بود.

طرح هوشمندسازی بندر چابهار از مرداد سالجاری آغاز می‌شود به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدقائم تاجگردون مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندرچابهار اظهار داشت: نقشه هوشمندسازی سازمان بنادر و دریانوردی در آبان سال گذشته مشخص و آذر نقشه راه، اقدامات کلیدی و ۱۱ پروژه آن مصوب شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست این نقشه راه تا پایان سال ۱۴۰۰ و فاز دوم تا پایان سال ۱۴۰۴ طرح ریزی شده افزود: یکپارچه سازی سامانه‌های نرم افزاری سازمان بنادر اعم از سامانه‌های عملیاتی بندری و دریایی از جمله اهداف این نقشه راه است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چابهار به عنوان پایلوت طرح هوشمندسازی بنادر انتخاب شده و با اجرای این سامانه، بندر چابهار به عنوان نخستین گام سازمان بنادر در فرآیند هوشمندسازی بنادر کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بندر چابهار برای اجرای طرح هوشمند سازی بیان کرد: بسیاری از بنادر کشور متقاضی اجرای این طرح بودند، اما استاندارد بودن طرح توسعه بندر چابهار و تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل چندوجهی و ورود حجم بالایی از کالا از جمله ویژگی‌هایی است که موجب انتخاب این بندر برای اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/ع

بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندرچابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار