آیت‌الله مکارم شیرازی ارتحال آیت‌الله حقانی را تسلیت گفت

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی ارتحال آیت‌الله حسین حقانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛متن پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پی ارتحال آیت الله حقانی به این شرح است: با نهایت تأسف، خبر فقدان اسفناک آیت‌الله حاج شیخ حسین حقانی تولیت محترم مدرسۀ حقانی و از همکاران قدیمی مجله مکتب اسلام را دریافت داشتم.

 این عالم ربانی در طول عمر بابرکت خود علاوه بر همکاری مؤثر در مجله مکتب اسلام و سرپرستی مدرسه معروف حقانی، آثار قلمی باارزشی نیز داشت.

 این ضایعه را به علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه تسلیت عرض کرده و شادی روح آن مرحوم و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.

پیکر مطهر آیت‌الله حسین حقانی، امروز با حضور جمعی از طلبه‌ها، روحانیان و فضلای حوزه و قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی قم تشییع و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله حسین حقانی، اول اسفند سال ۱۳۱۳ شمسی در شهرستان زنجان در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در اوایل تیرماه ۱۳۳۰ شمسی بعد از خاتمه امتحانات کلاس نهم در تهران وارد حوزه علمیه قم شد

این عالم ربانی از محضر مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه همچون آیات بروجردی، امام راحل، علامه طباطبایی، محقق داماد و هاشم آملی بهره برد.

آثار علمی و پژوهشی آیت‌الله حقانی در طی ۵۴ سال بیش از ۷۰۰ دفترچه ۲۰۰ برگی علمی و تاریخی و فقهی و اصولی و فلسفی می‌باشد.

آیت‌الله حقانی متولی مدرسه علمیه حقانی پس از تحمل یک دوره بیماری، سه‌شنبه هفته جاری بیست و پنجم تیرماه ۱۳۹۸ دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش

پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی در پی ارتحال آیت الله حقانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.