برگزاری دومین المپیاد استعدادیابی و انتخابی نونهالان و نوجوانان جودوی خراسان رضوی

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: دومین المپیاد استعدادیابی و انتخابی نونهالان و نوجوانان مسابقات جودوی خراسان رضوی با حضور ۵۸۰ جودو کار در مشهد برگزار شد.

برگزاری دومین المپیاد استعدادیابی و انتخابی نونهالان و نوجوانان جودوی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد امیر فخریان  رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در خصوص مسابقات جودوی استعداد یابی استان گفت: دومین المپیاد استعدادیابی و انتخابی نونهالان و نوجوانان استان با حضور جودوکاران شهرستان‌های قوچان، چناران، گلبهار، تربت جام، تربت حیدریه، فریمان، سبزوار، نیشابور، کلات، طرقبه، درگز، سرخس و ۲۱ باشگاه فعال روستا‌ها و شهر‌های حومه شهر مشهد دیشب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده و غیرقابل پیش بینی ورزشکاران و مربیان از این رقابت‌ها و ادامه یافتن مسابقات تا بامداد امروز، دیدار جودوکاران راه یافته به مرحله پایانی و همچنین رده بندی به زمان دیگری موکول شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت:  این افراد در یک اردوی آمادگی انتخابی تیم استان خراسان رضوی شرکت می‌کنند و بعد از برگزاری این مسابقات نفر برتر هر وزن به مسابقات استعداد‌های برتر جودوی کشور که اواخر مرداد امسال در یزد برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

امیر فخریان افزود: در حاشیه این مسابقات از مدال آوران جودوکار خراسان رضوی از جمله حیدر زحمتکش ملی پوش طلایی مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا قدردانی و با خانواده‌های وحید ابراهیمی و مصطفی صباغی ملی پوشان نوجوان فقید خراسانی جان باخته در حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل جودوکاران در سال ۸۸ ابراز همدردی و تجلیل شد.

چهار هزار مرد و هزار زن ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته‌های جودو، جوجیتسو و کوراش در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

مسابقات جودوی خراسان رضوی برگزار شد

برچسب ها: جودو ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار