راه اندازی هشتمین ایستگاه صلواتی ثابت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع)

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: هشتمین ایستگاه صلواتی جدید جمعیت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع) با عنوان "شهدای طرق" در منطقه اباصلت مشهد راه اندازی شد.

راه اندازی هشتمین ایستگاه صلواتی ثابت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: با بهره برداری از ایستگاه صلواتی شهدای طرق در منطقه اباصلت مشهد تعداد ایستگاههای ثابت برای پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع) به هشت ایستگاه در اطراف این شهر رسید.

وی تصریح کرد: این ایستگاه شامل نمازخانه و استراحتگاه خواهران و برادران، انبار، سرویس بهداشتی و اتاق سرایداری است که به همت خیرین در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع ساخته شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: این ایستگاه به فاصله ۱۲ کیلومتری مشهد سالانه پذیرایی هزاران زائر پیاده ایرانی و خارجی خواهد بود که در ایام دهه کرامت و دهه پایانی صفر از این مسیر خود را به مشهد می‌رسانند.

رضایی افزود: ۱۷۰ ایستگاه صلواتی در محورهای منتهی به مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده توسط نهادهای مردمی شکل گرفته که از این تعداد مدیریت ۱۰۰ ایستگاه برعهده این جمعیت است.

وی تصریح کرد: چهار هزار خدمه زیر نظر جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) به زائران خدمات ارائه می‌دهند و ۲۱ پایگاه سلامت برای ارائه خدمات درمانی به زائران سازماندهی شده است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) یک ایستگاه صلواتی افتتاح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار