دوره مدیریت بحران در خوزستان با کسب مقام اول توسط تیم مدیریت بحران دشت آزادگان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دوره مدیریت بحران که با هدف ارتقاء و شناسایی تیم برتر مدیریت بحران شهرستان‌های استان خوزستان با همت مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد و با کسب مقام اول توسط شهرستان دشت آزادگان به پایان رسید.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان که مدیریت تیم مدیریت بحران را بر عهده داشت با بیان اینکه استان خوزستان از استان‌های حادثه خیز است، برگزاری این دوره‌ها و پایش تیم‌های باعث به روز بودن اطلاعات آن‌ها شده و همچنین سطح آمادگی ستاد مدیریت بحران را بیشتر خواهد کرد.

پایان دوره مدیریت بحران با درخشش تیم مدیریت بحران دشت آزادگان

وی افزود: بحران‌ها بی خبر هستند و در حوادث ابتدا باید از خود آغاز کنیم و با واکنش و مدیریت مناسب سعی کنیم خطرات را به حداقل برسانیم و این مسأله با تمرین و مدیریت صحیح امکان پذیر است.

سیلاوی اظهار داشت: طبیعت نظم خاصی دارد و ما قادر نیستیم حوادث آینده را پیش بینی کنیم، ولی درس گرفتن از گذشته و برگزاری دوره‌های علمی و شناسایی اشتباهاتمان یکی از مهم‌ترین عوامل ارتقاء ستاد مدیریت بحران است.

پایان دوره مدیریت بحران با درخشش تیم مدیریت بحران دشت آزادگان

شایان ذکر است؛ این دوره با هدف ارتقاء آگاهی در مدیریت بحران در جهت به حداقل رساندن آسیب‌ها و بلایای طبیعی برگزار شده است و بعد از پایان کارگاه‌های آموزشی شهرستان‌های استان با هم رقابت می‌نمایند که تیم مدیریت بحران دشت آزادگان موفق به کسب مقام برتر این دوره شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.