نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر انقلاب نیاز به همدلی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد صبح امروز شنبه ۲۹ تیر ۹۸ در آیین تشییع پیکر مطهر شهید قربانعلی امیدی ارجنکی گفت: انقلابی‌ها باید در جبهه انقلاب به هم بپیوندند چرا که مسیر انقلاب نیاز به همدلی دارد.

وی افزود: به طور حتم در همین لحظه تمنای هر کدام از ما از شهید قربانعلی امیدی طلب شهادت از خداوند است.

نکونام با اشاره به آیه‌ای از قرآن که شهدا را زنده می‌داند، اضافه کرد: این آیه زمانی که برخی مسلمانان دچار رخوت و سستی شدند نازل شد، که‌ ای مسلمانان اگر می‌خواهید زنده بمانید در راه مکتب، اعتقادات و انقلاب جان بدهید.

وی ادامه داد: پیام این شهید به ما این است که تا آخرین لحظه پای انقلاب و ارزش‌هایی که به سختی بدست آوردیم بمانید و مقاومت کنید.

نکونام در پایان گفت: پیام مقام معظم رهبری به انقلابی‌ها این است که در جبهه انقلاب به هم بپیوندید و هرگز به دشمن میدان بروز ندهید، چرا که مسیر انقلاب نیاز به همدلی دارد، نگذارید دشمن انقلابیون را مقابل هم قرار دهد و برای تقویت جبهه انقلاب تلاش کنید.

گفتنی است: شهید قربانعلی امیدی ارجنکی متولد ۳۰ شهریور سال ۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ در نیروی انتظامی استخدام شد.

وی از اعضای فعال هیئت مذهبی یا‌زهرا (س) شهرکرد بود که پس از ۱۸ سال خدمت به‌عنوان حافظ امنیت کشور چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ در درگیری با یک قاچاقچی اسلحه در روستای مسکوتان شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ف

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید قربانعلی امیدی

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.