مدیر سازمان پایانه‌های شهرداری کرمانشاه گفت : از اول دی ماه گذشته با آغاز طرح جمع آوری جارچیان پایانه و راه اندازی دفترفروش مرکزی، ۱۱۵ جارچی جمع آوری شد و اکنون هیچ فردی با این عنوان و نوع فعالیت در سطح پایانه کاویانی وجود ندارد.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،افشار عبدی مدیر سازمان پایانه‌های شهرداری کرمانشاه گفت : یکی از اهدافی که در دفتر مرکزی فروش بلیط پایانه‌های شهرداری پیگیری شد، الکترونیکی کردن بلیط پایانه‌ها است که با همکاری سازمان راهداری و انجمن رانندگان و شرکت‌ها انجام شده است.

وی گفت : یک سالن مرکزی عوامل فروش وجود دارد که در سه شیفت و در هر شیفت ۶ نفر به عنوان اپراتور به نمایندگی از شرکت‌ها مشغول به فروش بلیط هستند و دیگر شرکت‌ها به فروش بلیط دستی اقدام نمی‌کنند.

به گفته عبدی، امکان لغو بلیط تنها از طریق دفتر فروش مرکزی مقدور است.

وی با بیان اینکه خرید اینترنتی بلیط در منزل با سامانه ۷۲۴ مقدور است، گفت: از این طریق با گرفتن بلیط، شماره صندلی نیز مشخص می‌شود و مسافر از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار می‌شود.

مدیر سازمان پایانه‌های شهرداری کرمانشاه ادامه داد: ۲۷۰ تا ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه کاویانی به صورت شبانه روزی مشغول به جابه جایی مسافران برون شهری هستند و روزانه بین چهار تا پنج هزار مسافر در این پایانه جابه جا می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

الکترونیکی کردن بلیط پایانه‌ها

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.