شکست چهار جوان در مبارزه با امواج سهمگین خزر 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن ۴ نفر ۳ روز گذشته در شهرستان‌های بابلسر، محمودآباد و چالوس خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از غرق ۴ نفر ۳ روز گذشته در شهرستان‌های بابلسر، محمودآباد و چالوس به علت شنا در منطقه ممنوعه و خارج از طرح ساماندهی سواحل خبر داد.

وی افزود: در این مدت جوانی۲۵ساله به نام حسن- ع به علت آشنا نبودن به فنون شنا در آب‌های ساحلی سیاه رودسر غرق شد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی گفت: جوانی ۲۳ ساله ساکن قزوین به نام علیرضا – ک حین شنا در خارج از طرح دریا به علت آشنا نبودن به فنون شنا در ساحل شهرک مخابرات شهرستان بابلسر غرق شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از غرق شدن جوان ۲۵ ساله در داخل رودخانه در منطقه مرزن آباد خبر داد و افزود: این فرد به نام مجتبی- ش به علت شنا در رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به غرق زنی ۲۶ ساله اهل و ساکن تهران در شهرستان محمودآباد، گفت: درساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه روز گذشته این زن در حال شنا در محدوده خارج از طرح سالم سازی دریا بوده که بعلت آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد و جان باخت.

سرهنگ تقدیسی با هشدار به مسافران و گردشگرانی که به استان مازندران سفر می‌کنند، گفت: شنا در دریا با شنا در استخر متفاوت است و کسانی که در دریا غرق می‌شوند، معمولا افرادی هستند که تا حدودی با فنون شنا آشنایی دارند و به علت عدم رعایت نکات ایمنی و شنا در مناطق ممنوعه دچار حادثه و غرق می‌شوند.

 

انتهای پیام/آ

 

دریای مازندران سه روز گذشته ۴ جوان را بلعید 

برچسب ها: گردشگران ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار