فرماندار میامی خبر داد ؛

راه‌اندازی و افزایش کتابخانه سیار در مناطق محروم شهرستان میامی

احمد ملایری گفت : با وجود استعداد‌های فراوان و کمبود امکانات، وجود کتابخانه تأثیرات بسزایی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  احمد ملایری فرماندار میامی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و با حضور معاون استاندار سمنان در دفتر خود ضمن بیان اینکه کتابخانه سیار در مناطق محروم و روستایی میامی افزایش یابد تا کودکان بتوانند بیشتر و بهتر از آن‌ها بهره‌مند شوند،گفت : میامی شهرستانی مستعد است که در صورت سرازیر کردن امکانات می‌تواند شکوفا شود.

وی با بیان اینکه وجود کتابخانه برای ارتقای سطح فرهنگی و کتابخوانی در میامی و به خصوص مناطق محروم این شهرستان دارای اهمیت است، افزود : کتابخانه سیار روستایی می‌تواند انگیزه کودکان برای کتابخوانی را افزایش دهد.

 ملایری با بیان اینکه کانون پرورش فکری، چون آموزش و پرورش، تأثیرگذاری عمیقی در جامعه دارد، ابراز کرد: اگر بتوانیم تعداد مراکز فرهنگی به خصوص در کالپوش و فرومد را افزایش دهیم می‌توانیم شاهد شکوفایی استعداد‌های بسیاری از این مناطق باشیم.

حبیب الله خجسته‌پور معاون استاندار سمنان نیز در این دیدار طی سخنانی کوتاه، فعالیت‌های کانون پرورش فکری را اثرگذار خواند و گفت: هم‌افزایی و هم‌اندیشی در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان می‌تواند با برگزاری نشستی با حضور مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون و کارکنان ستادی در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بررسی، رصد و ارتقا یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه پراکندگی جمعیت دانش‌آموزی، تعداد زیاد روستا، بعد مسافت و … را در زمره مشکلات میامی دانست و ابراز داشت: راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار شهرستان در آینده‌ای نزدیک با مساعدت و هم‌کاری مسئولان شهرستانی مورد تاکید کانون پرورش فکری است.

انتهای پیام/ح

تأثیر گذاری اقدامات کانون پرورش فکری

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار