سردار شادمانی؛

ادعای ترامپ درخصوص هدف قرار دادن پهپاد ایرانی، یک شوخی بود / احتمال می‌دهیم که آمریکایی‌ها پهپاد‌های خودشان را زده باشند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ما احتمال می‌دهیم که آمریکایی‌ها پهپاد‌های خودشان را زده باشند چرا که این اشتباهات را در رفتار، سوابق و عملکرد گذشته آمریکایی‌ها در منطقه تجربه کرده‌ایم.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار «علی شادمانی» با اشاره به ادعای واهی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره مورد اصابت قرار دادن یک پهپاد ایرانی توسط ارتش تروریست آمریکا در خلیج فارس، اظهار کرد: از نظر ما ادعای ترامپ درخصوص هدف قرار دادن پهپاد ایرانی، یک شوخی بود.

ادعای ترامپ درخصوص هدف قرار دادن پهپاد ایرانی، یک شوخی بود / احتمال می‌دهیم که آمریکایی‌ها پهپاد‌های خودشان را زده باشند

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها همچنان بر این ادعای خود پافشاری می‌کنند باید مدارک و دلایل مستند ارائه کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: ما احتمال می‌دهیم که آمریکایی‌ها پهپاد‌های خودشان را زده باشند چرا که ما این اشتباهات را در رفتار، سوابق و عملکرد گذشته آمریکایی‌ها در منطقه تجربه کرده‌ایم.

سردار شادمانی با بیان اینکه هیچ پهپادی از جمهوری اسلامی در روز ۲۷ تیر در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز مورد هدف قرار داده نشد، عنوان کرد: پهپاد‌های ما در این روز پس از پایان ماموریت محوله، صحیح و سالم به محل مورد نظر بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها پهپاد‌های ما در این روز مورد اصابت قرار نگرفت، بلکه هیچ مشکلی نیز در سیستم‌های راداری و مخابراتی آن‌ها به وجود نیامد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

سردار شادمانی: احتمال می‌دهیم که آمریکایی‌ها پهپاد‌های خودشان را زده باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.