خداحافظی با قبوض کاغذی برق در اصفهان از ابتدای مهرماه

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت:قبوض از این پس به صورت پیامکی به دست مردم می‌رسد، بنابر این باید شماره تلفن حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک را جمع آوری کنیم البته شماره تلفن حدود ۶۰ درصد از مشترکان از قبل موجود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد جنتیان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به مزایای حذف قبوض کاغذی، اظهار کرد: با اجرای این طرح توجه ویژه‌ای به رعایت مسائل زیست محیطی شده و از قطع شدن تعداد زیادی اصله درخت جلوگیری می‌شود، زیرا در حدود هفت میلیون برگ قبض که در طول یکسال به دست مردم می‌رسید حذف می‌شود.

او افزود: همچنین با حذف قبوض کاغذی، ارتباط دو سویه بین مردم و شرکت توزیع بیش از پیش تقویت شده و مردم نیز می‌توانند پیشنهادات خود را از این طریق به ما ارائه دهند همچنین محتوای بخشنامه‌ها و یا خاموشی برنامه ریزی شده را می‌توان قبل از اعمال به اطلاع مردم رساند.

‌معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: قبوض از این پس به صورت پیامکی به دست مردم می‌رسد، بنابر این باید شماره تلفن حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک را جمع آوری کنیم البته شماره تلفن حدود ۶۰ درصد از مشترکان از قبل موجود است، در حین جمع آوری شماره تلفن‌ها، این موارد نیز صحت سنجی می‌شود.

جنتیان افزود: تا پایان شهریور ماه تمام تلفن‌ها به روز رسانی می‌شود، از مهرماه این طرح اجرا و قبوض حذف شده و به جای قبوض برای مردم پیامک ارسال می‌شود.

او اضافه کرد: اگر مشترکی به فیزیک قبض نیاز داشته باشد می‌تواند به وب‌سایت شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به آدرس www.eepdc.ir مراجعه و قبض را دریافت کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان دو دسته مشترک دارد، در سال‌های گذشته توانسته‌ایم شماره تلفن ۱۲هزار مشترک "دی‌ماندی" (کارخانه جات و مشترکان سنگین) را جمع آوری و با نصب کنتور‌های فهام، قرائت عملکرد از راه دور انجام می‌گیرد.

جنتیان با بیان اینکه مشترکان خانگی نیز از ابتدای مهرماه قبض دریافت نمی‌کنند، افزود: برای جمع‌آوری تلفن مشترکان خانگی روش‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم، در روش اول همراه با قبض برق بروشوری برای مشترکان ارسال می‌شود که باید رمز رایانه هشت رقمی برق که در قبض آن‌ها موجود است، را به همراه شماره تلفن خود در این بروشور بنویسند و مامور برق این بروشور‌ها را جمع آوری می‌کند.

او اضافه کرد: در روش دوم مردم می‌توانند با برقراری تماس تلفنی با سامانه سمیع به شماره "۳۰۸۲۱" از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب تماس گرفته و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کنند به دنبال آن هستیم که این سامانه بدون حضور اپراتور بتوانند به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس مشترکان باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: مردم می‌توانند " ستاره، رمز رایانه قبض برق" را به سرشماره "۲۰۰۰۱۲۱" پیامک کنند که از این طریق نیز شماره تلفن آن‌ها ثبت خواهد شد، آخرین روش برای ثبت شماره تلفن نیز اقدام از طریق سایت شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است.

انتهای پیام/م

 

خذف قبض کاغذی برق در اصفهان

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهر احمدی
۲۰:۰۶ ۱۰ دی ۱۳۹۹
سلام مستاجرم .صاحب خانه ام برای تسویه برق فیش کاغذی میخواد چه باید بکنم
آخرین اخبار