رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت‌های مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

وحدت گفت: به منظور پوشش‌دهی کامل شرکت‌های دانش‌بنیان از همه ظرفیت‌های مالی موجود در کشور، بهره‌مند شدیم.

بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های مالی کشور برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه باید شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه‌گری داشته باشند، گفت: ما در تلاش هستیم تا بر اساس فرصت مالی شرکت‌ها و شرایط حاکم بر کشور کمک‌های متنوعی به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد، بیان کرد: از شما درخواست داریم که نسبت به ما مطالبه‌گری داشته باشید و درخواست‌های خود را به ما اعلام کنید.

طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات در حوزه دانش‌بنیان‌ها، تشریح کرد: دلیل طولانی شدن فرآیند‌ها عدم آشنایی متقابل از عملکرد ماهیت یکدیگر است و ما اینجا اعلام می‌کنیم که صندوق متعلق به همه شماست و ما با ارائه خدمات متنوع درصدد هستیم تا از شرکت‌ها حمایت کنیم.

وحدت با اشاره به همکاری صندوق‌های پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان، یادآوری کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک به منظور اخذ تسهیلات مورد نیاز می‌توانند به ۱۸ صندوق پژوهش و نوآوری سراسر کشور مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید: توسعه استان‌ها در گرو ایده‌های پارک‌های علم و فناوری


رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، صدور ضمانت‌نامه را از جمله خدمات این صندوق نام برد و افزود:  در صورتی که شرکت‌ها مایل باشند که در نمایشگاه خاصی حاضر شوند و یا تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند، می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان گفت: در تلاشیم که با توجه به حوزه فعالیت‌ها، اندازه شرکت‌ها، فرصت‌های مالی شرکت‌ها و همچنین شرایط خاص حاکم بر کشور؛ سرویس‌های متنوعی را طراحی کنیم و امیدواریم شرکت‌ها بتوانند به صورت واقع‌بینانه از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار