معرفی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان معرفی شد.

معرفی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در این مراسم معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: باید سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ها برای جاری شدن فرهنگ وقف به عنوان صدقه جاریه تلاش کنند تا این امر در جامعه بیش از پیش فراگیر و نهادینه شود.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد افزود: نهاد‌هایی که در نظام مقدس اسلامی مشغول به فعالیتند باید بر اساس رسالت خود عمل کنند تا مردم شیرینی خدمت مسئولان را بچشند.
وی افزود:همه علما موظفند برای توسعه و گسترش وقف تلاش کنند و مردم را به این مهم دعوت نمایند چرا که توسعه وقف بعنوان یک سیاست در اوقاف کشور اتخاذ شده است.
در ادامه نماینده ولی فقیه در کردستان هم به اجرای نیات واقفین و حرکت در بعد فرهنگی، اجتماعی و مذهبی بعنوان محوری‌ترین برنامه کاری ادارات اوقاف استان تاکید کرد.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه باید وقف در جامعه نهادینه و ترویج شود، اضافه کرد: در وقف باید نیاز‌های جامعه مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ترویج سنت حسنه وقف در جامعه اشاره کرد و افزود: مسوولان ما باید کاری کنند که فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود تا بسیاری از مشکلات مردم مرتفع شود

در پایان این مراسم ،از خدمات حجت الاسلام نوروزی قدردانی و حجت الاسلام محمد کاروند به عنوان مدیرکل جدید اوقاف وامور خیریه کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ت

تودیع و معارفه رییس اوقاف و امور خیریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.