مدیرعامل ساتکاب خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۳۵۰ هزار نفر با بهره برداری از کنتور‌های هوشمند برق

محمدولی علاءالدینی گفت: اجرای طرح فهام بیش از ۳۰۰ هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پاون، محمدولی علاءالدینی مدیرعامل ساتکاب با اشاره به برنامه مشترک شرکت توانیر و ساتکاب برای نصب پنج میلیون کنتور هوشمند تا پایان سال ۹۸ در کشور، گفت: این طرح علاوه بر مدیریت مصرف انرژی، بارقه امیدی میان تولیدکنندگان کنتور‌های آب و برق نیز ایجاد کرده است.

علاءالدینی با تاکید بر اینکه اجرای طرح فهام بیش از ۳۰۰ هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: در حال حاضر ۳۵۰ هزار کنتور هوشمند برق در حال بهره‌برداری است و شش سرور ملی در شش نقطه کشور آن‌ها را پایش می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه علاوه بر کنتورسازان فعال در صنعت، سایر سازندگان کنتور نیز که در چند سال اخیر به‌دلیل شرایط اقتصادی با کاهش تولید و یا تعطیلی مواجه شده‌اند باز هم مورد حمایت قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید: نصب ۵ میلیون کنتور هوشمند در طرح ملی فهام 


علاءالدینی با اشاره به اینکه ۸۵ هزار حلقه چاه آب مجهز به کنتور‌های هوشمند برق شده‌اند، عنوان کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته میان معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب ایران و مجموعه ساتکاب مقرر شده است طرح نصب کنتور هوشمند روی چاه‌های کشاورزی با سرعت بیشتری دنبال شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار