راه اندازی کارگاه تعمیر میز و نیمکت مدارس

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان از راه اندازی کارگاه تعمیر میز و نیمکت مدارس در هنرستان کار و دانش امام هادی (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش بهبهان گفت: با هدف آماده سازی مطلوب مدارس در سال تحصیلی جدید و رفع نواقص فیزیکی و تجهیزات آموزشی مدارس، کارگاه تعمیر میز و نیمکت‌های فرسوده راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح سعی شده است از توان و ظرفیت تخصصی و علمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استفاده شود که بر این اساس، هنرستان کار و دانش امام هادی (ع )به عنوان مکان اجرای طرح و کارگاه انتخاب شد.

نژاد حسینی تصریح کرد: در کارگاه بازسازی نمیکت‌های فرسوده طی مراحل مشخص ابتدا میز‌ها بسته به نوع تعمیرات تفکیک شده، سپس تعمیرات اولیه و رنگ آمیزی صورت گرفته و بعد از مرحله نصب زیردستی، پشتی و کفی به مدارس مربوطه جهت استفاده در کلاس‌های درس ارسال می‌شوند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در بیان داشت: با فراخوان‌هایی که به مدارس شهرستان ارسال شده است تا کنون نزدیک به ۲۶۰ میز و نیمکت در کارگاه هنرستان کار و دانش امام هادی (ع) جهت تعمیر و بازسازی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/م

بهسازی تجهیزات مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.